Počet nahlášených stížností: | 192 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 0 |
Obdrželi jsme tvou žádost o odstoupení. Tvůj požadavek na odstoupení od smlouvy však nemůžeme kladně vyřídit, neboť je v rozporu s našimi smluvními podmínkami, se kterými jsi aktivně souhlasil.
Jak je uvedeno v našich smluvních podmínkách:
Zákazník odesláním objednávky jím vybraného digitálního obsahu uděluje provozovateli internetové stránky svůj výslovný souhlas s dodáním digitálního obsahu před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. Zákazník bere na vědomí, že po využívání jím objednaného digitálního obsahu prostřednictvím internetového obchodu zákazníkovi zaniká právo odstoupit od smlouvy o dodání digitálního obsahu.
Svého práva odstoupit od smlouvy jsi se zřekla potvrzením tohoto textu: „ano, přeji si okamžitě odemknout všechny VIP výhody“ v posledním kroku registrace.
Tvou výpověď jsme přijali a zpracovali v souladu s dohodnutými smluvními podmínkami a ohledem na výpovědní lhůtu.
Tím tvé členství vyprší dne 2025-03-25.
Chtěla bych Tě upozornit na to, že výpověď Tě neosvobozuje od smluvních závazků a odpovídajících plateb.
V současné době evidujeme nesplacené pohledávky.
V případě přetrvávajícího neplacení budou pohledávky předány naší inkasní společnosti.
Aby k tomu nedošlo, můžeš vše snadno kompenzovat tvou oblíbenou platební metodou pomocí následujícího odkazu:
***
Veškeré poplatky spojené s platbou hradí plátce.
Tvůj profil byl vymazán. Nejpozději do 48 hodin od nás přestaneš dostávat zprávy.
S pozdravem
KateAdresát:
date4friend AG
Bahnhofstrasse 16
6300 Zug, Switzerland,
e-mail: support@mycustomercare.ch
Jednoznačné prohlášení o rozhodnutí odstoupit od smlouvy.
Sexaferky.cz, chci odstoupit od smlouvy(uzavřené 24.12.2024)podáné ve lhůtě 14 dní,výpověď podána ,ale společnost DATE4FRIEND ji neuznává a dále vymáhá dluh za něco, co jsem ani nevyužilaa
Chtěla bych ukončit smlouvu ,požadují vymazání mých udajů, už jsem tak učinila v zákonné lhůtě odstoupení od smlouvy do 14 dnů,ale společnost DATE4FRIEND požaduje zaplacení dluhu,vyhrožuje inkasní společností, ale mám obavy,že automaticky naběhne prolongace a já se z placení nevymaním,zatím jsem nic neplatila
|
Tweet |
Pokud jde o smlouvu o placeném "VIP členství" uzavřenou mezi spotřebitelem a společností, může spotřebitel obecně od této smlouvy odstoupit bez udání důvodu zásadně do 14 dnů od jejího uzavření (§ 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). V takovém případě má společnost povinnost vrátit spotřebiteli všechny platby, které od něj obdržela (s výjimkou upravenou v § 1834 občanského zákoníku).
V § 1837 OZ jsou však uvedeny výjimky, kdy odstoupení od smlouvy možné není. Jednou z nich je smlouva o poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty. V případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy poučil spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy.
Pokud lhůta marně uplynula nebo byla naplněna výjimka, pro kterou není odstoupení od smlouvy možné, je třeba vztah ukončit výpovědí. Dle obchodních podmínek společnosti je výpověď smlouvy účinná pouze tehdy, je-li zasláno výslovné písemné prohlášení (e-mailem support@mycustomercare.ch nebo poštou). Spotřebitel je ve výpovědi povinen uvést své celé jméno, využitou seznamovací stránku, svou e-mailovou adresu použitou k registraci a své uživatelské jméno. Kromě toho může spotřebitel výpověď učinit i prostřednictvím formuláře pro ukončení smlouvy.
Je-li závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby, dle popisu stížnosti tedy nejspíše dne 25.3.2025. Po tomto dni už by nové dluhy spotřebiteli vznikat neměly. Závazky vzniklé před uplynutím výpovědní doby však výpovědí nezanikají.
Upozorňujeme, že pouhým smazáním profilu nemusí dojít k odstoupení od smlouvy či vypovězení smlouvy.
Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, možném vzniku dalších účtů na jiných portálech, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze který spotřebitel může dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Společnost date4friend AG se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů skrze tuto platformu, a proto jsme nuceni stížnost uzavřít.