Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v květnu jsem nakoupila v internetovém obchodě Bonami.
Zboží mi bylo doručeno dobírkou, dobírku jsem zaplatila a převzala
zboží.Při kontrole svých objednávek jsem zjistila, že mou objednávku
vede Bonami jako nezaplacenou.Požádala jsem tedy o opravu.
Psala jsem x mailu,telefonovala jsem xkrát, prosila jsem o opravu...
Bez výsledku, řekli mi, že mají jiné priority a já jako zákazník/platící/jsem jim ukradená.A ani po 5 měsících mi objednávku
z nezaplacena neopravili na zaplaceno.
Vadí mi to, nechci být/ i když po mně zatím nikdo nepožaduje zaplatit zboží podruhé/ nikde vedená jako neplatič.
Myslím si, že na opravu mám nárok a doufám , že vy budete úspěšnější
než já.Děkuji.
Oprava / z nezaplaceno na zaplaceno/
|
Tweet |
K prokázání, že zboží bylo zaplaceno, slouží doklad o zaplacení. Pokud nebyl prodávajícím vystaven, může o něj spotřebitel požádat. Požádal-li spotřebitel takto o doklad o zaplacení zboží, je prodávající povinen jej vydat. Pokud by tak neučinil, může mu být Českou obchodní inspekcí udělena pokuta až do výše 1 000 000,- Kč.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den, paní Červenková,
děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Na našich zákaznících nám záleží a jejich zpětné vazby si vážíme.
Fakturu zákazníkům vždy posíláme e-mailem a máte možnost si ji stáhnout i v detailu své objednávky ve svém profilu (najdete zde https://www.bonami.cz/profil/objednavky).
Standardně zobrazujeme u dobírek automaticky stav "Doručeno-neuhrazeno", dokud nám nedorazí peníze za dobírku od přepravce, který dobírku od zákazníka vybral, což je většinou do 7 dní od doručení zásilky. Do dnešního dne ale od přepravce peníze na účtě za vaší objednávku nemáme, což s ním intenzivně řešíme. Pro vás to ale samozřejmě neznamená, že musíte dobírku hradit znovu, po předání považujeme balíček za uhrazený a prostředky vymáháme od přepravce.
Díky Vašemu případu jsme zadali našemu vývojovému týmu úkol k úpravě stavu u doručených zásilek na dobírku, aby se informace o neuhrazení zákazníkům nezobrazovala. Protože je Váš případ velmi ojedinělý (peníze od přepravce získáváme za dobírku včas), dostaneme se k úkolu nejpozději do konce příštího týdne.
Nemusíte se tedy obávat, Vaši objednávku považujeme za uhrazenou a informaci o neuhrazení zásilky opravíme, prostředky požadujeme po přepravci.
Přeji Vám pohodový den.
David Šiška
Děkuji Vám všem za vyřešení mé stížnosti.
Pavlína Červenková
Rádo se stalo, děkujeme ještě jednou za upozornění.
Hezký den.
David Šiška
Z výše uvedeného vyplývá, že problém byl vyřešen. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.
Hodnocení: