Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#80124Rozbitá vejce

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

12 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2025, před 12 dny

Petra Janáková

Znění stížnosti

Koupila jsem vejce v šestikusovem balení. Vybírala jsem až čtvrté balení, ve všech ostatních bylo minimálně jedno vejce rozbité. Bohužel v zakoupené balení byla vejce rozbitá zespodu. Musela bych každé vejce vyjmout, abych to zjistila. Čtyři vejce byly k nepoužití...


Produkt

Vejce 6ks balení karlova koruna spotřeba do 16.1. Prodejna Dobrovice


Požadované řešení

Pokuste se zaměstnancům vysvětlit, že vejce jsou křehké zboží...
Nebudu je u vás nakupovat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2025 14:47, před 7 dny

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.