Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Koupila jsem vejce v šestikusovem balení. Vybírala jsem až čtvrté balení, ve všech ostatních bylo minimálně jedno vejce rozbité. Bohužel v zakoupené balení byla vejce rozbitá zespodu. Musela bych každé vejce vyjmout, abych to zjistila. Čtyři vejce byly k nepoužití...
Vejce 6ks balení karlova koruna spotřeba do 16.1. Prodejna Dobrovice
Pokuste se zaměstnancům vysvětlit, že vejce jsou křehké zboží...
Nebudu je u vás nakupovat
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.