Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#8013Žádost o vysvětlení a objasnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2015, před 9 lety

Zdeněk Kadlec

Znění stížnosti

Ukončena smlouva přechod vymáhání neobjasněných plateb tímto operátorem


Požadované řešení

Minimálně vysvětlení a zdůvodnění vymáhané částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2015 11:57, před 9 lety

Vznikne-li o existenci nebo oprávněnosti pohledávky mezi smluvními stranami spor, je potřebné si vyžádat prokazatelně písemně podklady prokazující existenci pohledávky. V tomto případě doporučujeme spotřebiteli písemně si vyžádat odůvodnění účtování těchto částek ze strany společnosti. Zároveň, pokud bude spotřebiteli řečeno, že již nic nedluží, doporučujeme nechat si od společnosti podepsat potvrzení o bezdlužnosti. Vydala-li společnost potvrzení o bezdlužnosti, utvrdila zákazníka, že ke dni vyhotovení tohoto potvrzení zákazník vyrovnal společnosti své dluhy. Toto potvrzení zároveň slouží zákazníkovi jako důkaz o zaplacení svého dluhu.

Je rovněž žádoucí společnosti doložit, že smluvní vztah byl řádně ukončen. Případně si tuto informaci doporučujeme u společnosti ověřit. Smluvní vztah zaniká nejčastěji výpovědí, případně dohodou. Pokud došlo k řádnému ukončení smluvního vztahu, společnost by neměla spotřebiteli zasílat vyúčtování za období, které následuje po ukončení smluvního vztahu. V krajním případě lze také situaci řešit podáním návrhu na zdržení se účtování služeb u Českého telekomunikačního úřadu. Spotřebitel by v řízení musel doložit dokumenty prokazující, že došlo k ukončení smluvního vztahu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.10.2015 13:56, před 9 lety

Pěkný den, pane Kadleci,

určitě vám můžu poradit, jak se na nás můžete obrátit s žádostí o vysvětlení.

Podle vašeho popisu by mělo jít o Vyúčtování k číslu, které je už zrušené. V tomto případě nám můžete zavolat na 800 777 777, kde si vyberete příslušnou volbu z nabídky.

Můžete nás kontaktovat také písemně, a to na adrese: Vodafone Czech Republic, a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Dotaz/reklamaci můžete poslat také e-mailem, pokud dopis vytisknete, podepíšete a naskenovaný ho dáte do přílohy. Pošlete ho pak prosím na e-mail pece@vodafone.cz.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2015 08:26, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2015 17:45, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.