Společnost


SAZKA a.s.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#80142Nevyplacení výhry z losu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2025, před 10 dny

Ondřej Fryštacký

Znění stížnosti

V mobilní aplikaci společnosti sazka jsem si zakoupil online los Horoskop. Před nákupem losu jsem si přečetl informace k němu přiložené pod tlačítkem "?". Zde stálo, že k získáí výhry je třeba najít tři stejné částky. K tomu také na mnou zakoupeném losu došlo - bylo na něm 3 x 5000,-. Výhra mi připsána nebyla. Kontaktoval jsem proto nejdříve skrze chat infolinku společnosti, kde mi bylo řečeno, že los byl nevýherní, protože se na něm nehledají tři stejné částky nýbrž tři stejné smyboly. S tímto vysvětlením jsem nebyl spokojen, podal jsem proto oficiální reklamaci. Prostřednictvím emailové komunikace mi bylo potvrzeno stanovisko společnosti - nemáte nárok na výhru, v infomacích byla písařská chyba a vy jste se s pravidly hry mohl seznámit v herním řádu. Tohle vysvětlení považuji za nepřijatelné a společnost Sazka se tím jen zříká zodpovědnosti za vlastní produkt. Komuikací se společností jsem se snažil dosáhnout řešení mezi oběma stranami,nicméně ze strany společnosti nebyla projevena žádná vstřícná vůle vůči zákazníkovi-stěžovateli.


Produkt

Online los společnosti Sazka a. s. s názvem Horoskop, číslo losu ***


Požadované řešení

Dle mého názoru se ze strany společnosti jedná o klamání zákazníka, přinejmenším jsem byl uveden v omyl, který mi nemohl být zřejmý. Při souhlasu s pravidly hry jsem s koupil los a podle informací u něj přiložených mi vznikl nárok na výhru částky na losu. Dále se tedy snažím dostát svého práva na výhru a požaduji tak vyplacení přijenjmenším této částky tj. 5000 Kč. Přílohou přikládám obrazový záznam jak losu, tak i pravidel k němu. Podotýkám, že o dva dny později již byla pravidla u losu pozměněna a k dnešnímu dni je jejich znění jiné než 18. prosince 2024.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2025 14:48, včera

Jestliže byly splněny podmínky losu pro výhru, měla by být výhra spotřebiteli vyplacena.

Dle § 15 bodu 2 obchodních podmínek společnosti platí, že Účastník je oprávněn podávat odůvodněné reklamace a/nebo stížnosti vždy nejpozději do 6 měsíců od vzniku rozhodné skutečnosti, která je důvodem reklamace či stížnosti, přičemž každá řádná reklamace musí být SAZKA doručena nejpozději poslední den lhůty pro její podání dle tohoto článku. Reklamace musí vždy obsahovat úplné jméno a příjmení, přesnou adresu Účastníka, popis reklamované skutečnosti (např. identifikaci uzavřené Sázky, koupeného Losu) a uvedení okolností, ze kterých k reklamované skutečnosti došlo.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.