Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#80145Ztracená zásilka

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2025, před 10 dny

Marie Kořínková

Znění stížnosti

Dne 10.11.2023 jsem poslala zpět zásilku číslo *** v hodnotě 408,-Kč. Jelikož jsem neobdržela žádnou odpověď, 29.11. jsem urgovala a měla jsem zaslat kopii faktury, učinila jsem tak a po opětovné urgenci dne 9.12. mi bylo 11.12.sdeleno, že zásilka byla ztracena a byl sepsán reklamační protokol o ztrátě a bylo předáno reklamačnímu oddělení.
A zase se nic nedělo a přehazují si mě jako horký brambor.
Pořád dokola chtějí posílat doklady o úhradě faktury, fakturu, pak zase že musím řešit s odesílatelem pak zase PPL a poté zase s Allegrem.
Upomínala jsem opakovaně 6.1.2024, 20.4., 22.4.2024 a stále nic.
Peníze mi také ještě nikdo nevrátil, přestože chtěli několikrát poslat číslo účtu.
Můžete mi prosím poradit, případně pomocí vyřešit tento můj problém?
Byla bych Vám vděčná za pomoc, jelikož si už nevím rady jak se dostat ke svým penězům. Jsem ve starobním důchodu a tedy nemám peněz nazbyt.
Mockrát děkuji a jsem s pozdravem Kořínková


Produkt

Tepláková souprava


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2025 14:16, před 7 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular, tak jak zde již spotřebitel dle popisu stížnosti učinil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.