Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
Objednali jsme si ubytování v Londýně ve dnech 24.10.2024 až 1.11.2024 (8 nocí) pro celou naší pětičlennou rodinu prostřednictvím platformy Booking.com
1. Datum - 24.10.2024 až 1.11.2024 (8 nocí)
2. název ubytování Stylish Apartments
3. poskytovatel ubytování - společnost Live Stay prostřednictvím Booking.com
4. za ubytování jsme zaplatili částku 40.422 CZK
5. kvůli extrémně nízké kvalitě ubytování v příkrém rozporu s nabízenou kvalitou na Booking.com jsme byli nuceni po dvou dnech opustit ubytování a zaplatit si jiné. Ubytování jsme tedy opustili dne 26.10.2024.
6. důvod naší nespokojenosti je popsán níže - tuto zprávu jsme poslali na customer service Booking.com a také členům vedení Booking.com
Why we were so disappointed:
1. The whole building looked ugly and more like a squat. The entrance after the main door was something you never forget - the dirty and smelly corridor connected with the pub with very steep and narrow stairs. It looks so awful that the kids were afraid to come back in the evening (see our video enclosed).
2. The noise inside the “apartment” was overwhelming - the nonstop noisy street with busy traffic from one side and the party pub from the other side. We could hardly to fall asleep.
3. We had hot water the first evening only and could enjoy only cold water since then.
4. But the worst thing was that there were army of pharaon ants everywhere - in the bathroom, in the kitchen (so you have to put every food into the fridge to avoid its contamination) and when we came back in the evening we had our beds full of them (see the photos enclosed).
5. The lock was not fixed at the door properly so the security was out of the question and we were afraid to leave our things there during the day. And someone tried to get to our “apartment” one night by banging on the door (see our video enclosed)
6. You can only dream about functioning wifi as advertised.
7. There was only one mini-wc washbasin in the bathroom and you have to be an acrobat to make a basic hygiene in it.
8. After all this experience we found out that although the offer was published as completely new accommodation without any reviews so far you can find destroying reviews when you open the reviews on the booking.com by the maps (mapy.cz). As such there was a kind of misconduct of Booking which did not disclose the right reviews. Definitely the accommodation did not meet the declared standard.
The Livestay communication was very poor. We claimed all the troubles immediately to them via phone/emails but they only answer our questions in the way they wanted and did not help us at all. They finally offered us another apartment in same building with different main entrance but the quality was the same – very poor. The main door from the street was again not locked at all (!!!), the corridor was very dirty and there was a constant smell of weed. This could not to solve any of above listed problems.
After our terrible experience we put very poor references to this accommodation on Booking.com website (the worst – nejhorsi). Then we received the answer admitting that our concerns really existed but have been already resolved (last document enclosed). But it was too late for us. The accommodation (Stylish Apartment) still remains in offer at Booking. They did not refund any money to us and are allowed to continue in offering their services without any punishment.
As such we kindly ask you to refund us with the money we spent in vain (we pre-paid money for 8 nights, moved out after 2 nights to another apartment, so we ask you to refund us for 6 nights).
Kind regards and many thanks in advance.
Petr Benes
Prague, Czech Republic
***
ubytování Stylish Apartment, provider Live Stay, zprostředkovatel BOOKING.COM
Požadujeme k výplatě částku 24.394 CZK, ke které jsme došli následovně.
Za ubytování ve Stylish Apartments jsme zaplatili částku 40.422 CZK. Byli jsme tam ubytovaní 2 dny z celkových 8 dnů. Chceme tak refundovat částku ve výši 6/8 z celkové částky, což činí 30.316 CZK. Dostali jsme od Booking.com pouze částečnou refundaci částku 5.922 CZK, tudíž zbývá doplatit 24.394 CZK.
|
Tweet |
Rezervační portál Booking.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel ubytování. Za poskytnutí konkrétních poskytovaných služeb by měl primárně nést odpovědnost přímo poskytovatel služeb.
Rezervační portál odpovídá pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl/a, zaplatil/a nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb (např. pokud by portál uvedl nesprávné informace), a to do celkové výše celkové ceny vaší rezervace.
Případnou reklamaci ubytování je třeba uplatnit přímo u jejího poskytovatele.
Dle všeobecných podmínek společnosti Booking.com (Czech Republic) s.r.o. je vhodné se s případnými dotazy nebo stížnostmi obrátit na zákaznický servis společnosti Booking.com s.r.o. Kontaktovat ho můžete ze své rezervace, prostřednictvím aplikace nebo přes Centrum podpory. K co nejrychlejšímu vyřešení problému je vhodné uvést (do stížnosti či k dotazu) a společnosti poskytnout:
- číslo rezervace, kontaktní údaje, PIN kód Booking.com (pokud jej máte) a e-mailovou adresu, kterou jste použili při provádění rezervace,
- stručný popis problému včetně návrhu, jak by vám mohla společnost pomoci,
- veškeré podklady (bankovní výpisy, fotografie, stvrzenky atd.).
Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.
Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Gorazdova 24, 120 00 Praha 2.
Dále je ve všeobecných podmínkách uvedeno, že pokud spotřebitel žije v České republice a není spokojen s tím, jak jeho stížnost společnost řeší, může podat stížnost oddělení ADR ústředního inspektorátu České obchodní inspekce (e-mail: adr@coi.cz, https://www.coi.cz/informace-o-adr/). Tato služba je bezplatná.