Společnost


Ticketmaster Česká republika, a.s.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80147Vstupenka 2x dražší než u Ticketportalu?

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2025, před 11 dny

ing.Jiří Mareš

Znění stížnosti

Dobrý den, loni cca v březnu jsem kupoval 2 lístky na koncert Heleny Vondráčkové, konaný 25.6.2024, který byl přeložen na 4.2.2025. Nyní jak koukám , stojí stejný lístek do stejného sektoru místo 990 Kč jen 490 Kč. Tedy původní cena je dvojnásobná oproti současné . Jak je to možné? Mám sekci 417 a první řadu, tedy lístek 3.kategorie. Z účtu strženo za dva lístky 8.3.2024 1995 Kč!

Detaily objednávky
Číslo objednávky
***
Datum objednávky
06. 03. 24

https://www.ticketmaster.cz/event/helena-vondrackova-77-vstupenky/49803


Požadované řešení

Vrácení rozdílu v ceně


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2025 07:20, před 10 hodinami

Při zrušení akce má spotřebitel samozřejmě právo na vrácení plné ceny vstupenky. U změn je třeba mít na paměti, že svojí povahou se jedná o návrh na změnu smlouvy a záleží na rozhodnutí spotřebitele, zda na změnu přistoupí. Jinak i zde má právo žádat vrácení vstupného za nedodržení smlouvy.

Domníváme se, že vyhrazuje-li si pořadatel možnost jednostranné změny programu, místa či doby konané akce, a to z pádného důvodu za předem přesně daných podmínek, a spotřebiteli je tato skutečnost známa již při koupi lístků, je i tak nutný souhlas spotřebitele.

V tomto případě je tedy možné, že jiní spotřebitelé využili možnosti od smlouvy odstoupit a společnost nabízí uvolněné vstupenky za nižší cenu.

Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.

Zkrácená strana může požadovat zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.