Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#8015Neobjednané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2015, před 9 lety

Lenka Balharová

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych touto cestou vyřešit problém s firmou Helvetia Apotheke.
Na základě tel. hovoru mi přišel potrav. doplněk, kdy jsem po obdržení uhradila částku 79 korun. Během hovoru jsem se ptala na případné závazky, plynoucí ze zkušební zásilky a bylo mi jasně řečeno, že pokud bych byla se zbožím spokojená, mohu si ho i nadále kupovat za zvýhodněnou částku a ne, že ho budu dostávat pravidelně a automaticky. Za pár týdnů přišla další zásilka na kterou jsem okamžitě reagovala tel. na zákaz. oddělení, kde mi bylo zděleno, že nic dostávat nebudu, tkz. registraci zrušili. Ani nejsem schopná jejich zásilky přebírat, první jsem si nechala poslat na chatu, kde se normálně nezdržuji, takže pokud budou posílat nadále, bude mi růst nějaký dluh, o kterém ani nebudu vědět. Firmě jsem psala i maila, zatím žádná reakce.

Děkuji za pomoc
Balharová Lenka


Požadované řešení

Byla bych velice ráda, kdyby se touto cestou vyřídily všechny nepříjemnosti ohledně posílání zboží, o které zájem nemám a hlavně vyjmutí mého jména z jejich databáze zákazníků a tím pádem zrušení takzvaného klientského čísla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2015 08:54, před 9 lety

Doporučujeme spotřebitelce zaslat písemný dopis, a to nejlépe doporučeně a s dodejkou, v němž odmítne jakékoliv další platby za zboží či doručování neobjednaného zboží s ohledem na výše uvedené informace (zrušení zasílání zásilek formou telefonátu na zákaznické oddělení). Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím komunikace na dálku, bude se na dodávky dalšího zboží hledět jako na neobjednané plnění. U neobjednaného plnění dle § 1838 občanského zákoníku platí, že spotřebitel nemusí takové zboží vracet a ani o tom podnikatele vyrozumět.

Pokud je ujednáno, že se zboží dodává v pravidelných zásilkách, má spotřebitel právo odstoupit od každé jednotlivé zásilky bez udání důvodu do 14 dnů od doručení. Způsob úplného zrušení pravidelných zásilek se pak řídí smlouvou, popřípadě obchodními podmínkami. Spotřebitelce tedy doporučujeme uchovat si doklady o odstoupení od smlouvy, popřípadě o podané výpovědi týkající se zrušení pravidelných zásilek zboží.

Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, jak učinila spotřebitelka, avšak spotřebitelka by měla vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu.

Spotřebitelce rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.10.2015 09:14, před 9 lety

Dobrý den,

dovolujeme si Vás informovat o skutečnosti, že na Vašem zákaznickém čísle neevidujeme žádnou pohledávku a že jste byla vyřazena z databáze pro marketingové účely a nic Vám od nás již nebude zasíláno ani nabízeno.

S pozdravem

Za Helvetia Apotheke

Dominika Rathanová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2015 08:49, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.11.2015 09:02, před 9 lety


Lenka Balharová

Hodnocení:

Komentář: Velice děkuji za pomoc, vše bylo vyřešeno k mé spokojenosti.