Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Tel.***
Vážení, praavidelně cestuji do zahravičí, používám sim karty zakoupené v cílové destinaci. Vyndávám je až po příletu do Prahy. Tak tomu bylo i na Sri Lance v listopadu. Již v Praze jsem nastavila funkci letadla, nevypla jsem ji ani při přestupu v Dubaji - tam už vůbec raději nepoužívám telefon pro žádnou službu po minulých zkušenostech s vašim operátorem.
V Kolombu jsem jako obvykle zakoupila novou Simcard, kterou jsem vyndala až v Praze při výdeji zavazadel. Používám také WatsApp a místní Wifi. Přesto mně však stále účtujete velké částky.
Už mě to nebaví, začínám se zajímat o jiného jiného operátora. A při tom zjištuji, že za méně peněz mohu mít dokonce ještě vyšší počet dat a snad i záruku, že nebudu platit za služby, které nepoužívám.
Zdraví
Mgr. B.Bubeníčková
Požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti Vodafone je uvedeno, že pokud spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním nebo není spokojen s kvalitou poskytnuté služby, může podat reklamaci písemnou formou na adresu Vodafone Czech Republic a. s., Reklamační oddělení, se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, nebo elektronickou formou prostřednictvím reklamačního formuláře dostupného na internetové stránce (zde: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/) anebo osobně v kterémkoliv obchodním místě Vodafonu.
Dále uvádí, že společnost vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne jejího doručení, případně do 2 měsíců, vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.