Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
A už vás mám plné zuby ako si dovoľujete niekomu 10 hodin před odjazdom napísať,že v jeho biznis triede nefunguje kúrenie v januári, keď je vonku sneh a teplota hlboko pod nulou s tým že za 6 hodín mu napíšete,že vlak má meškanie 40 minút a potom o ďalšiu hodinu,že vlak má 100 minút meškanie a ešte máte tu drzosť dopísať vetu,že ak sa to človeku nepáči,tak si môže lístok zmeniť,alebo zrušiť. Ste drzí jak ďaleko dovidíte,keď budete mať na všetkých staniciach okienko kde môže človek prísť a kúpiť si lístok kedykoľvek a na aký koľvek spoj bez nutnosti objednávať týždne dopredu,tak potom prosím, kľudne si tam tu větu potom pište. Za posledné dva roky som ja a moja rodina s vami cestovala minimálne 10x a teraz čítajte poriadne - za tieto 2 roky bola v poriadku iba jedna jediná jazda inak ste buď písali,že nám meníte vagón i miesto teraz,že nefunguje kúrenie a 3 jazdy v lete ste nemali ani slušnosť napísať,že vám nefunguje klimatizácia.Som vo vysokom štádiu tehotenstva a cestujem s malou 3 ročnou dcérkou a vy si myslíte,že ja si zaplatím pokaždé biznis a vy mne bude oznamovať, že budem tehotná s malým deckom sedieť 7 alebo aj viac hodín vo voze v zime vy ste sa načisto zbláznili a potom mi budete ešte radiť,kedy sa mám vrátiť pretože vy nieste schopný po tomto mne zaručiť miesto na ďalší deň, keď ja potrebujem. Vaša spoločnosť klesla na úroveň každého dopravcu v republike vaše služby a meno sú už dávno preč mali by ste spoločnosť predať niekomu kdo je schopný klientom zaručiť špičkové služby,ktoré si zaplatia a kdo sa dokáže postarať o okamžité riešenie problémov, pretože vy na to evidentne už dávno nestačíte. Urobíte tým službu nielen sebe, ale hlavne rozčúleným zákazníkom.
PS: som zvedavá či niekto bude adekvátne reagovať na moju sťažnosť do dnešného dňa na žiadnu odpoveď neprišla
Neustále problém
Požadovala som, aby mi niekto napísal,že má usadí niekde kde budu služby podľa triedy a fungovať kúrenie
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.