Počet nahlášených stížností: | 75 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
včera (5.1.2025) jsem jel z brněnského hlavního nádraží vlakem do stanice Česká, železniční stanice s pravidelným příjezdem 23:23. Ve stejnou dobu měl přijet i noční bus N91, na který jsem chtěl přestoupit směr Lelekovice U kříže, což je i konečná zastávka. Autobus vůbec nezastavil, nezkontroloval, jestli vlak přijel do stanice a odjel. S kufrem jsem musel pěšky přes celé Lelekovice až na konečnou - 2 km po ledovce.
Můj dotaz zní - noční spoj N91 nemá povinnost počkat na cestující z vlaku? Neexistuje komunikace o zpoždění vlaku? Děkuji předem za Vaši odpověď.
Robert Jícha
Pokárání řidiče.
|
Tweet |
Stížnosti či dotazy směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.