Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 18 |
V pátek 9/10 jsem okolo 21 hodiny navštívila vaši prodejnu v Chrudimi. V klidu jsem nakoupila, obsluha byla jako vždy příjemná a usměvavá, dámy u pultového prodeje uzenin, salátů a sýrů vstřícné, zboží doplněné. Jsem opravdu spokojeným zákazníkem a proto u vás nakupuji denně cestou z práce.
U pokladny jsem vyložila všechno zboží na pás a když jsem přejížděla k odkládací zóně, začala mi "pípat" kabelka.
Pochopitelně vysoce trapná situace.. A už se ke mně hnal člen ostrahy a chtěl mi kontrolovat kabelku. Důrazně jsem jej upozornila, že se od něj nehodlám nechat prohledávat a začala jsem sama vytahovat věci z kabelky, za neustálých výhrůžek policií a hlasitého křiku vašeho pracovníky. Ano, našla jsem viníka. Byl to deodorant značky, kterou ani neprodáváte. Koupila jsem jej u konkurenčního řetězce a zřejmě nebyl dostatečně odkódován. Je mi trochu záhadou, že jsem nepípala už dřív, protože jej v kabelce nosím již měsíc a jak jsem psala, chodím k vám denně.
Byla jsem nucena nechat onen antiperspirant "odborně" posoudit členem vaší ostrahy, zda je použitý či nikoli, opět za hlasitého křiku, že takové věci mám hlásit na informacích.
Kategoricky odmítám nahlašovat na informacích obsah své kabelky. To bych musela hlásit i krém na ruce, dekorativní kosmetiku, lak na vlasy, hygienické potřeby, kartáč na vlasy a další věci, které nosím ve své kabelce..
Požádala jsem tedy vašeho pracovníka o identifikaci, ovšem odmítl mi sdělit jméno, že prý nic neudělal. Opět jsem požádala a on opět odmítl. I tak vím, že se jedná o pana jménem V.
Uložila jsem si věci do auta a vrátila se pět k informacím, kde milý pan V. popisoval danou situaci kolegyni a netušil, že stojím za ním. Nazval mě "jetou krávou" a to už jsem se ozvala načež o prchnul.
To mne utvrdilo v tom, napsat tuto stížnost.
Chápu nelehkou situaci členů ostrahy. Není jednoduché odlišit poctivé a nepoctivé zákazníky, ale lze ta činit i formou ne tak drsnou. Myslím, že tentokrát to bylo hrubé neužití pravomocí. Zchladit si žáhu na ženě po dvanáctihodinové směně.
Dokážu pochopit, že se musíte bránit proti zlodějům, ale odmítám na sebe nechat křičet. Možná by to vyřešil rám u vstupu na prodejnu, kde by bylo jasné, že zboží zákazník nese odjinud. Pak by nevznikaly tyto, pro slušného člověka trapné situace.
Sama pracuji v telekomunikacích a denně se setkávám s nepříjemnými zákazníky. Ovšem takovéto chování by mi můj zaměstnavatel netoleroval. Je pochopitelné, že člověk zahnaný do kouta bojuje o svou čest. A je na dobrém operátorovi (členovi ostrahy), aby zákazníka do takové situace svými mindráky nedostal neb pak nastává patová situace.
Nejde mi tak ani o potrestání pana V., ale spíše o proškolení Vašich pracovníků a možném zavedení bezpečnostního rámu u vstupu na prodejnu, kde by pak bylo méně ponižující si nechat na informacích odkódovat některý z osobních předmětů.
S pozdravem Pacnerová
Proškolení členů ostrahy + možnost instalace rámu u vstupu na prodejnu u pultu informací.
|
Tweet |
V případě, kdy je osoba podezřelá ze spáchání trestného činu, může být dle § 76 trestního řádu zadržena kýmkoli až do příjezdu policie,která má být k případu přivolána. Ale nemůže být nucena odejít do jiných místností ani vydat osobní věci k prohlídce ochrankou.
V tomto případě doporučujeme spotřebiteli obrátit se přímo na zákaznické oddělení společnosti, která má mít zájem na vstřícném chování svých zaměstnanců.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.