Počet nahlášených stížností: | 75 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 19 |
Vážený dopravní podniku,
chtěla bych upozornit na nepříjemnou situaci, ke které došlo dne 6. ledna na zastávce Křídlovická. Podle jízdního řádu měla poslední tramvaj č.8 odjíždět ve 22:45, nicméně tramvaj odjela již v 22:43. Chápu, že je třeba dodržovat jízdní řád, ale odjezd o dvě minuty dříve, zvlášť u posledního spoje, mi připadá nevhodný. Navíc v zimním období, kdy další spoj již nejede, to může způsobit cestujícím komplikace.
Děkuji za pochopení a věřím, že se podobná situace nebude opakovat.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.