Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#8019Jednání pošťaček za přepážkou a nedoručování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

40 minut 32 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2015, před 9 lety

Tereza Němcová

Znění stížnosti

S ČP mám jen ty nejhorší zkušenosti.Člověk si platí za nějakou službu, kterou ani nedostane.Ani nevím kdy naposledy jsem poslala obyčejně dopis s tím, že vůbec dorazil, možná snad před 5 lety, ale nechápu to, že na jejich stránkách mají ceník balíkových služeb a pokaždé když jdu na poštu a posílám nějaký balík, tak je mi naučtovaná cena, kterou absolutně nechápu a myslím si, že kdybych šla s jedním balíkem ke třem přepážkám, tak mi na každé řeknou jinou cenu a když se jich zeptám nejsou schopné mi odpovědět a jejich přístup je naprosto příšerný.


Požadované řešení

Pořádné proškolení pošťaček o službách a psychologické testy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2015 10:29, před 9 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Není-li plněno dle smlouvy a jedná-li se o úplatnou službu, spotřebitel má právo na přiměřené snížení z ceny a zajištění nápravy.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.