Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80191Storno zájezdu do 10min s duvodu klamných podvodných informací

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2025, před 8 dny

Martina Žitníková

Znění stížnosti

Dobrý den ,

Dne 5.1.2025 jsem bohužel zakoupila u cestovní kanceláře Exim tours ala Fisher zájezd pro mou rodinu s dětmi do Egypta do hotelu s 5 hvězdičkami a obrovským aquparkovým rezortem , bohužel ano má neznalost neomlouvá , ale posléze to manželovi nedalo a říká at jsi vygoglím kam vubec jedem a zjistím nejake info,bohuzel v tu chvili prisel obrovsky sok kdy s 300 hodnocení bylo doslova 299 šíleností ,kdy příklad s 20 bazénu v honosném aquaparku u hotelu je pouzitelny pouze 1 bazen, že more ktere deleguji se nedá pouzivat , jelikoz je to skladka suti s okolnich staveb , kdy neteče na pokoji voda, v bazenech plavou odpadky a vykaly apod. extrémy nad kterými se nedá přimhouřit oči a jet. Na zaklade toho jsem neváhala a okamžitě v řádu minut jsem psala storno zajezdu s duvodu klamných a nepravdivych informaci o nabizenem hotelu a zajezdu a odstoupení od smouvy, kdy mi bylo bohuzel odpovezeno , ze i v takto extremnim pripade se nepozastaví a neštítí mi ještě uctovat 5000kc za storno ,kdy přitom objednavka probehla v 0:13h a storno v 0:33h takze neexistuje zadny usly zisk co by byla cestovni kancelar tratna nebo mi vubec mohli vycislit vysi skutecnych nakladu , ktere ve skutecnosti jsou nulove a zadne neprobehli. Kdy mi doslova rekli i v poradenskych centrech, ze toto uz je opravdu nelidsky hyenismus kdyz klamou zakaznika a jeste pote za 10min rezervaci pozaduji zaplatit 5000kc nebo dokonce za zmenu zajezdu ac to neni chyba na nasi strane dalsich 2500kc vse mohu doložit v emailove komunikaci s Eximem.
Tak to píši i zde na doporuční min. jako varování před touto cestovní kanceláři s kterou už nechci mít za tento přístup a jednání nic společného a do budoucna se jim vyhnu já i mé okolí známých a rodina obloukem.


Produkt

HAWAII PARADISE AQUA PARK RESORT Egypt / Hurghada / Hurghada 26.8. - 5.9. (Út - Pá) / 10 nocí 2 dospělí, 3 děti (17, 13, 10 let) 1x Rodinný pokoj All Inclusive


Požadované řešení

storno zájezdu bez vymáhání jakých koli poplatku a storno plateb z duvodu vyse uvedenych zadny uslý zisk ani ujma cestovní kancelari Exim nevznikla


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2025 14:47, včera

Zákazník může před zahájením zájezdu odstoupit od smlouvy vždy.

Jestliže zákazník odstupuje od smlouvy týkající se zájezdu, může mu být vrácena částka pokrácená o odstupné (nevztahuje se na odstoupení dle § 2535 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Výše odstupného musí být však přiměřená. Přiměřenost odstupného se odvíjí od doby mezi okamžikem odstoupení od smlouvy a okamžikem zahájení zájezdu s ohledem na očekávané úspory nákladů a na příjmy z náhradního využití služeb cestovního ruchu. Na žádost zákazníka pořadatel výši odstupného odůvodní.

Máme za to, že v dané situaci by výše odstupného nemusela být přiměřená.

Spotřebitelům doporučujeme, aby si před uzavřením smlouvy zjistili veškeré podstatné informace či vyhledali recenze na společnost nebo poskytované služby.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.