Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#80193Zpožděný let

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 6 minut

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2025, před 2 dny

Hana Kolibová

Znění stížnosti

V červenci 2024 jsme měli zpožděný let o 17 hodin z Hughady, 2 malé děti, které seděli 5 hodin v letadle s deci vody, informace nula, pote zpět na hotel a přílet domu druhý den k večeru, spánek nulový. Formulář zaslán po příletu s žádostí o finanční kompenzaci. Za 2 měsíce přišla nabídka voucherů, které nemáme šanci využít, ihned odmítnuto a od te doby nikdo nekomunikuje. Na infolince mi bylo sděleno, že mám neustále posílat maily. To jako vážně!!! Všechny dokumenty zaslány spolu s formulářem.


Produkt

Zpožděný let


Požadované řešení

Finanční kompenzace na bankovní účet, ne vouchery


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2025 14:23, včera

Nároky cestujících při zpoždění letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004, přičemž se odvíjí od doby zpoždění a délky letu. Veškeré nároky vztahující se ke zpoždění letu jsou uvedeny v článku 6 výše zmíněného nařízení.

Situaci je vhodné nejdříve řešit s leteckým dopravcem prostřednictvím stížnosti. Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví, letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.

Celý postup řešení stížnosti nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.caa.cz/verejnost/odepreni-nastupu-zpozdeni-nebo-zruseni-letu/formular-stiznosti-cestujicich-v-letecke-doprave/.

Spotřebitel se může obrátit se vzniklou situací i na ombudsmana společnosti Smartwings, a.s., jestliže má pocit, že společnost reklamaci či jiné podání vyřídila nesprávně či nedostatečně. Více informací o této možnosti spotřebitel nalezne zde: https://www.smartwings.com/ombudsman.

Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.