Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
07.01.2025 poslal Lidl mailem mě švagrové slevový kupón na 100 Kč. Ta si pracně vybrala zboží v internetovém obchodě. Po pokusu o uplatnění slevoveho kódu se dozvěděla, že kupónu zkončila platnost 31.12.2024. Po znovu prostudování mailu objevila na konci textu zmínku o této platnosti. Jen mne překvapuje, že Lidl nerozesila neplatné kupóny na 1000, nebo 10 000 Kč, také by je to nestalo ani korunu.
Lidl by se měl stát seriózním obchodem. Ale je to zřejmě nad jejich síly. Nebo jim chybí motivace. Já bych si u nich neobjednal ani ..... teď mne nic nenapadá. Škoda že nás není více, aby se manageri Lidlu chytili za nos.
|
Tweet |
Domníváme se, že by se mohlo jednat o chybu systému či zaměstnance. V tomto případě je o vzniklé situaci vhodné informovat přímo danou společnost a žádat nápravu.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, pane Jeřábku, doporučujeme, aby se daný zákazník obrátil na zákaznický servis, kolegové situaci prověří. Děkujeme za upozornění a přejeme Vám příjemný den. Váš tým Lidl.