Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Hezký den, již jednou jsem si stěžoval na nefunkčnost služeb O2, konkrétně televize. Nakonec jsem koupil nový modem ZYEXEL VMG132-B30B. Po nastavení už WIFI funguje, ale neustále kostičkuje obraz a archiv otvírám na poněkolikáté a několikrát spadne. Prostě chci, aby služba, kterou platím fungovala dokonale, nebo ji nechci vůbec platit.. Děkuji za vyřízení. Karel Mrkvička
Zprovoznit placenou službu(televize)do stoprocentního stavu. Pokud to nelze zrušte ji.
|
Tweet |
Pokud podnikatel neposkytuje službu řádně v souladu se smlouvou, je možné službu reklamovat a dožadovat se přiměřené slevy (doporučujeme písemnou formu). Na druhou stranu i spotřebitel by si měl ověřit v rámci možností, zda splňuje podmínky pro dané služby.
Dále je podstatné pro spotřebitele ustanovení § 64 odst. 12 zákona o elektronických komunikacích: Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě s účastníkem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem. Podnikatel poskytující službu elektronických komunikací není povinen nahradit jejím uživatelům škodu, která jim vznikne v důsledku přerušení služby nebo vadného poskytnutí služby
Dobrý den,
nefunkčnost služby je vhodné řešit s naším oddělením technické podpory, kteří situaci vyhodnotí a doporučí další postup. Vzhledem k tomu, že máte nový modem, nepředpokládám, že by chyba byla opět právě v něm.
Můžete mě, prosím, kontaktovat na www.o2guru.cz/guru, abychom se domluvili na řešení? Doplňte mi do komentáře kontaktní mobilní číslo na vás + přibližnou dobu, kdy se budete u přípojky nacházet.
S přáním hezkého dne
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Vážený pane , tyto rady dostávám donekonečna . Restartovat a znovu nastavit apod. Věřte, že jsem pozval v zoufalství k nastavení odborníka , takže jsem skálopevně přesvědčen, že v nastavení chyba není. Bohužel jsem si převedl i mobilní službu k O2 a zjistil jsem, že problémy pokrytí signálem nebudou jenom u televize. Každou chvilku jsem bez signálu jak doma na Praze 4, tak v restauraci v Běchovicích. U přípojky se nyní nacházím a ještě 30 minut budu, nicméně jsem přesvědčen, že řešení musíte hledat jinde. Karel Mrkvička tel.: 702120590
Děkuji za kontaktní číslo.
Osobně nemám možnost zjistit technickou příčinu chyby služby. Záležitost jsem tedy opět předal kolegům, kteří vás budou v nejbližší době kontaktovat s návrhem řešení.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:
Dobrý den, už je to trapné mě a musí být i vám. Je to už po několikáté, co řeším problém ze službou O2. Po návštěvě technika, který měl přijít v pátek, nicméně přišel už ve čtvrtek odpoledne, se zdálo, že po jeho zásahu to bude dobré. Ovšem opravdu se to jen zdálo. Televize dělá to samé, i když možná v menší míře, navíc spadává internet. Co mě ale úplně dorazilo, že jsem si pořídil mobilní kartu 702120590,od O2, to abych to měl všechno u jedné společnosti Chodím po domě jako idiot a hledám signál. Tak to je novinka
Přestalo mě to po více jak třech měsících bavit a protože nepředpokládám , že se to někdy zlepší budu muset s O2 ukončit spolupráci. Jak vidíte nejen s televizními službami, ale se signálem mobilním máte poměrně zásadní problém. Vypadá to, že si vaši páni majitelé ukousli velké sousto a na zákazníka dost kašlou. V mém případě to tak ale nebude. Navrhněte jak budete postupovat s ukončením smlouvy. Karel Mrkvička
Porucha by podle záznamů měla být již vyřešena.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás, prosím, kontaktujte na www.o2guru.cz/guru, abychom mohli záležitost řešit ihned a kde vám pomůžeme s dalším postupem.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a případné uzavření stížnosti.
No sláva po několika týden reakce. ale chápu. máte toho tolik, že nestačíte reklamace vyřizovat. K věci , vyzkoušel jsem už všechno co se dalo vyzkoušet. Nic, závada trvá a tak jsem si pozval nezávislého odborníka.Zde máte jeho stanovisko: Kde není dostateřný signál nelze dělat nic. Jsou dvě možnosti. Smíř se s tím, nebo zrušit kompletní službu O2. Přikláním se k druhé možnosti. Faktury chodí neomylně ,pokud se opozdím ihned následuje penále. To máte zmáknuté do detailu. Takže buď měm ohromíte nabídkou, která se nedá odmítnout, nebo se rozloučíme. Od 1.1.2016 smlouvu ukončím a to bez jakéhokoli penále. Karel Mrkvička
P.S. Doufám, že do té doby stihnete odpovědět
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.