Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#80212Blokování přechodu k jinému operátorovi

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2025, před 9 dny

Miroslav Hrodek

Znění stížnosti

Mám číslo u Vodafone a chci přejít k jinému operátorovi. Zavolal jsem na zákaznické oddělení a chtěl jsem OKU kód. Operátorka mi řekla, že mi OKU kód poslala. Nic mi nedošlo. Volal jsem opět na zákaznickou linku. Operátor mi řekl, že mi OKU kód ještě neposlali a že mi ho pošlou do 24h. Ani po 24h mi nic nedošlo.


Produkt

Vodafone tarif


Požadované řešení

Zaslání OKU kódu a vyplacení kompenzace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2025 18:09, před 6 hodinami

Jestliže spotřebitel nedohledá ověřovací kód účastníka (např. ve smlouvě), je vhodné se obrátit přímo na společnost, jak spotřebitel dle popisu stížnosti učinil.

Pokud společnost spotřebiteli ověřovací kód účastníka neposkytne, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad, a to například prostřednictvím kontaktního formuláře na adrese https://ctu.gov.cz/kontaktni-formular.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.