Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 9.1. 2025 jsem jela autobusem Kroměříž- Bystřice pod Hostýnem v 6:05 bus 250 (771250). Pokaždé když jedu tímhle autobusem jede skvělý řidič, ale tenhle den jel jiný ne jen ze byl už v 6 ráno naštvaný a arogantní úplně bezdůvodně na cestující, ale doslova jel jako prase až to bylo nepříjemné. Prosím o domluveni řidiči a pokud ho jeho práce nebaví, ať jde dělat něco jiného :).
Domluveni řidiči a vysvětleni základy slušného chování, a zopakovat silniční pravidla dopravy, děkuji!!!
|
Tweet |
Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidiče (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Kontakty na společnost Z-Group bus a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://zgroupbus.cz/kontakty/#.