Společnost


Hatzava Ltd

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80234Neoprávněný poplatek

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

11 hodin 24 minut

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2025, před 11 hodinami

Miroslav Stehlík

Znění stížnosti

Dnes 09.01.2025 10:13 z mého účtu bylo převeden 919,00 Kč. U této firmy RESUMAKER AI, jsem si nic neobjednal, ani nevím co je to za firmu a nevím, proč jí mám zaplatit 619Kč


Produkt

RESUMAKER AI


Požadované řešení

Chtěl bych vrátit vložené peníze. Vypsal jsem formulář na pozastavení předplatného, obratem přišla odpověď :Děkujeme, že jste se ozvali! Obdrželi jsme váš e-mail a v současné době pracujeme na zpracování vašeho požadavku.
Náš tým odpoví na vaši zprávu, jakmile to bude možné.

Brzy se ozveme!

Tým zákaznické podpory,
Resumaker.ai

Tak nevím co si mám o tom myslet.
Miroslav Stehlík


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2025 14:35, před 10 hodinami

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna.

Spotřebiteli doporučujeme (preventivně) smlouvu vypovědět společně s žádostí o výmaz osobních údajů z databáze podnikatele. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Hatzava Ltd., 48 King George, Tel Aviv 6433701, Israel), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Ke zrušení předplatného je možné využít také kontaktní formulář, který je dostupný zde: https://resumaker.cz/kontaktujte-nas/.

Upozorňujeme spotřebitele, že zablokováním platební karty nezaniká závazek. Společnost tak může požadovat cenu služby i s případným úrokem z prodlení.

V tomto smluvním vztahu mohlo taktéž dojít k tzv. automatické prolongaci. Automatická prolongace spočívá v tom, že je spotřebiteli členství automaticky obnoveno po uplynutí původně sjednané doby (obvykle jeden měsíc) a to zpravidla na dobu následujících 12 měsíců; lze se však setkat s různými variacemi těchto časových úseků.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Izraeli), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.