Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dne 7.12. 2024 jsem si přes aplikaci zaplatila poslání vrácení zboží zakoupeného v e-shopu - zvolila jsem doručení na adresu, 8.12.24 mi v aplikaci psali, že zboží v pořádku přijali do přepravy.
Pak utekl týden, syn v pátek 13.12.24 ztratil peněženku s doklady a kartou, bylo před Vánoci a na to, že mi od e-shopu nepřišlo potvrzení jsem zapomněla.
Když jsem se mezi svátky vzpomněla, podle trasování to vypadalo, že se od 17.12. se zásilkou nic neděje, a při mém prvním zavolání s dotazem- pracovník Zásilkovny byl milý a řekl mi, že je to zvláštní a ať sepíšu reklamaci - s udáním ceny zboží - byla to fontána pro kočky v hodnotě 1959,-Kč.
Pak se zase stále nic nedělo, když jsem se opět ozvala - to bylo 7.1.2025, tak mi jejich zaměstnankyně řekla, že se zásilka mezitím našla a že mi jí pošlou zpátky na místo podání - do Jablonce.
Mezitím ale v trasovací aplikaci stále bylo, že se ztracená zásilka pohybuje stále mezi depem v Benátkách a Nehvizdách - opakovaně se to tam střídalo, o zaslání zpět do Jablonce tam není nikde ani zmínka. A zmínka nebyla ani hned na začátku, kdy se měl balíček dopravit na adresu e-shopu, bylo tam rovnou, že byl uložen do výdejního místa.
Když jsem na to v prvním hovoru upozornila, proč to tam nedoručili, zaměstnanec se zeptal, do kolika v obchodu mají, já řekla, že nevím, asi do 17 a on hned pohotově, že to tam kurýr vezl v 17,10 a že už tam nikdo nebyl. Přesto se to v aplikaci neukázalo.
Dnes mi přišla reakce na reklamaci, že vzhledem k tomu, že jsem neměla uvedenou částku zboží, že mi vrátí 300,-Kč. Přitom jsem tam nikdy neviděla v aplikaci, že je tam možnost uvést hodnotu zasílaného zboží.
Když jsem dnes opět volala, jejich zaměstnankyně mi řekla, že se balíček neztratil, že mi ho posílali do Jablonce a že z Jablonce ho zase poslali zpátky na jejich depo a že ten mail tam ona nevidí a že pravděpodobně částka 300,-Kč je jen jako "kompenzace"....ve finále mi bez pozdravu položila telefon. A z aplikace celá zásilka i s historií zmizela.
Zdá se mi, že si každý při mém hovoru upravuje informaci, podle toho, aby to nevypadalo, že tam mají zmatky a nepořádek.
Děkuji a přeji hezký den.....
Požaduji vrácení v celkové částce zboží - vzhledem k tomu, že jsem balík měla označený i adresou mojí, tak i místa doručení, mi přijde nemožné, že se by se balík ztratil - a že by podle toho jednoduše nedohledali, který balík to byl. Ještě ke všemu, že jsem zboží uvnitř opravdu zabalila tak, aby se s ním nemohlo nic stát - zásilka byla kvůli tomu i větších rozměrů - opět není mi jasné, jak se mohl ztratit, nebo se vlastně neztratil, to mi do teď ze Zásilkovny nikdo neřekl, když každý řekl něco jiného.
Požaduji vrácení celé částky - 1959,-Kč.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.