Společnost


PENFAST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8024Nedodaná faktura o zaplacení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2015, před 9 lety

Jana Dobiášová

Znění stížnosti

Tím ,že společnost nedodala fakturu a doklad o zaplacení do 2 dnů jak mají v podmínkách nemohu zboží které jsem zakoupila a není funkční ani reklamovat.Nekomunikují. neodpovídají ani na email ani na telefon.Jedná se o notebook zakoupený v červenci dle objednávky
Následuje rekapitulace Vaší objednávky.

Status Kód Popis Ks Cena bez DPH s popl. Cena s DPH DPH Celkem bez DPH s popl. Celkem s DPH
DOPRAVNE PPL soukromá dobírka - 1 23.14 28.00 21 23.14 28.00
WFA110173 HP 250 G3 Celeron N2840/ 4GB/ 500GB/ 15,6"/ DVDRW/ BT/ W8.1 Bing 1 5779.00 6992.59 21 5779.00 6992.59


Celková hodnota objednaného zboží: 7020.59 Kč s DPH


Produkt

stířnost :Objednávka byla vložena do systému pod číslem OBZ1508252., notebook HP 250 G3 Celeron N2840


Požadované řešení

Zaslání dokladu , odpovědi na urgence zaslané emailem .Stačilo by emailem . Děkuji Dobiášová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2015 12:59, před 9 lety

Prodávající má povinnost vydat doklad o zaplacení zboží pokud o to spotřebitel požádá. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu o zaplacení písemně za využití poštovních služeb. Nevystaví-li prodávající ani tak doklad o zaplacení, dopouští se správního deliktu, za který mu hrozí pokuta ve výši až 1 000 000,- Kč. Dohled nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Pro uplatnění reklamace však tento doklad není potřeba. Stačí prokázat, že věc byla zakoupena u prodávajícího. K tomuto by mohl posloužit například výpis z účtu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2016 18:30, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.