Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Dobrý den,
koupil jsem TV v Alze v Plzni .
Bouhužel jsem koupil moc velký tak jsem zajel na prodejnu a zeptal se jestli lze vyměnit prý ne musím si koupit jiný a oni jelikož jsem platil přes internet Pošlou dobropis a peníze přijdou na účet ze kterého peníze přišly . Říkám fajn jeto dost peněz nerad bych je měl v poukázkách. Protože jestli mi chtějí dát v poukázkách nevadí mi to ale vtom případě počkám až mi poukázka přijde a uplatním ji za jinou TV . Na to konto mi pán za pultem řekl že se nemusím bát to mě pošlou na účet vždyť mám přeci Dobropis.
A dnes mi slečna v telefonu řekla že mám poukázku na emailu (tam nic nemám za prvé) a za druhé mi tvrdili něco jiného.
Děkuji Paul
Sériové číslo: 0LVF3HDX900681--Způsob vyřízení: Dobropis--č. ***
Rád bych dostal peníze zpět.
Děkuji Paul
|
Tweet |
V souladu se zásadou smluvního práva pacta sunt servanda, jež je vyjádřena taktéž v § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že daný slib zavazuje a smlouvy mají být plněny. Jestliže se tedy společnost zavázala k tomu, že spotřebiteli vrátí peníze na účet, je povinna svůj závazek dodržet. V tomto případě společnost zavázal její zaměstnanec podle § 430 občanského zákoníku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.