Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:110
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80262Odjetí autobusu bez cestujících čekajících na zastávce

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2025, před 5 dny

Michaela Pařízková

Znění stížnosti

Dne 10.1.2025 Horní Heřmanice 17:06 jsme stáli na zastávce směr Výprachtice,řidič nastartoval autobus aniž by se podíval jestli někdo stojí na zastávce a odjel.prosim o vyjádření na email děkuji pařízková. e-mail:***


Produkt

Musela jsem scházet odvoz domu s rok a půl starým synem .


Požadované řešení

Žádám proto aby řídíč kontroloval zastávku jestli tam někdo stojí.nerada bych aby se mi to ještě někdy stalo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2025 14:52, včera

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost BusLine a.s. je možné kontaktovat:
- na telefonním čísle +420 481 368 111,
- e-mailem na stiznosti@busline.cz,
- prostřednictvím kontaktního formuláře: https://www.busline.cz/zaslat-dotaz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.