Počet nahlášených stížností: | 75 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 19 |
10.1.2025 20.55 zastávka Malinovského nám.tramvaj č.4 /1752, přicházela jsem ke předním dveřím.
V ten samý moment se dveře zavřely a tramvaj se rozjela. Bohužel takové chování řidičů je běžné.
Mají z toho škodolibou radost.
Takovou zkušenost má 90% cestujících MHD.
Rozumím tomu,že nemohou čekat dlouho a musí dodržovat jízdní řád,ale v mém případě to byla čirá
neochota.
Chci,aby s řidičem byla moje stížnost projednána.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.