Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:75
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80264Ujetí tramvaje že zastávky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2025, před 5 dny

Helena Grabarczyková

Znění stížnosti

10.1.2025 20.55 zastávka Malinovského nám.tramvaj č.4 /1752, přicházela jsem ke předním dveřím.
V ten samý moment se dveře zavřely a tramvaj se rozjela. Bohužel takové chování řidičů je běžné.
Mají z toho škodolibou radost.
Takovou zkušenost má 90% cestujících MHD.
Rozumím tomu,že nemohou čekat dlouho a musí dodržovat jízdní řád,ale v mém případě to byla čirá
neochota.


Požadované řešení

Chci,aby s řidičem byla moje stížnost projednána.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2025 13:36, včera

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.