Počet nahlášených stížností: | 59 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
-Až po zaplacení objednávky napsali dobu dodání 7-30 dní. Po nedodání ani po 30 dnech jsem písemně odstoupil od smlouvy požádal vrácení peněz, požádali o vyčkání. Trval jsem na vrácení peněz. Odpověď 17.12.2024 "dnes zadáme příkaz k vrácení peněz a do 3 pracovních dní bude částka připsána na Váš účet " byla poslední komunikace. Na informaci o nedoručení peněz a opakovanou žádost z 5.1.2025 už nereagují. Na https://www.3slevy.cz/proc-nakupovat-na-3slevy/ nejsou obchodní podmínky ani kontakt, jen falešné pozitivní recenze.
https://www.3slevy.cz/akce/soumrakova-automaticka-dvirka-ke-kurniku-sleva-53-/
vrácení peněz
Stanislav Kadeřábek
Komu:
info@3slevy.cz
5. 1. 2025, 19:12
Re: Doručená platba k objednávce
Dobrý den , peníze stále nemám na účtě. Žádám o okamžité vrácení platby.
Děkuji Kadeřábek
***
---------- Původní e-mail ----------
Od: info@3slevy.cz
Komu: Stanislav Kadeřábek <***>
Datum: 17. 12. 2024 13:51:21
Předmět: Re: Doručená platba k objednávce
Dobrý den,
dnes zadáme příkaz k vrácení peněz a do 3 pracovních dní bude částka
připsána na Váš účet.
S pozdravem
3SLEVY.CZ
Dne 2024-12-12 17:26, Stanislav Kadeřábek napsal:
> vrátit peníze
> ---------- Původní e-mail ----------
> Od: info@3slevy.cz
> Komu: Stanislav Kadeřábek <***>
> Datum: 12. 12. 2024 17:13:28
> Předmět: Re: Doručená platba k objednávce
>
>> Dobrý den,
>> velice se omlouváme za komplikace.
>> Každým dnem očekáváme naskladnění zboží.
>> Vyčkáte prosím , nebo máme vrátit peníze?
>> S pozdravem,
>> Tým 3slevy.cz
>>
>> Dne 2024-12-10 17:43, Stanislav Kadeřábek napsal:
>>> Dobrý den, zboží nebylo doručeno, odstupuji od smlouvy,
>> požaduji
>>> okamžité vrácení platby. Děkuji Kadeřábek
>>> ---------- Původní e-mail ----------
>>> Od: 3SLEVY.CZ
>>> Komu: ***
>>> Datum: 10. 11. 2024 12:04:54
>>> Předmět: Doručená platba k objednávce
>>>
>>>> [1]
>>>>
>>>> Dobrý den, děkujeme za Váš nákup na našem eshopu 3slevy.cz.
>>
>>>>
>>>> Platbu za Vaši objednávku č. *** na 3SLEVY.cz jsme
>>>> přijali. Děkujeme.
>>>>
>>>> Vaše objednávka byla právě vyřízena a předána dodavateli.
>> Po
>>>> přijetí dodávky zboží od dodavatele Vám zboží ihned
>>>> zašleme. Doba dodání objednávky se pohybuje v rozmezí 7 - 30
>>
>>>> pracovních dní. Uděláme maximum pro to, abyste Vaši
>> objednávku
>>>> obdrželi co nejdříve.
>>>>
>>>> Za bezproblémové dodání ručíme vrácením peněz v plné
>>>> výši.
>>>>
>>>> Ještě jednou Vám děkujeme za objednávku a přejeme krásný
>>>> zbytek dne,
>>>>
>>>> Tým 3SLEVY.cz
>>>>
>>>> E-mail odeslán z 3SLEVY.CZ [1]
>>>
>>>
>>> Links:
>>> ------
>>> [1] https://www.3slevy.cz/
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 2159a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné i prostřednictvím § 1829 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti YOU.CZ s.r.o., Slovanská alej 2182/30, 326 00 Plzeň.
V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.