Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po upozorňující sms od upc že pokud nezaplatím budu předán inkasni agentuře jsem ihned volal. Telefonicky s operátorem jsme se domluvili na termínu splácení dluhů, kde jsem se ještě ujišťoval zda nebudu předán inkasni agentuře a operátor mě uklidnil. Ještě před zaplacením mě zavolala inkasni agentura. Ihned sem volal UPC a o žádné domluvě ani zmínka a údajně jsem prý ani nevolal. Druhy den jsem zase kontaktoval UPC a to už operátor byl ochotnějši a zdělil mi že se podívá a zavolá mi. Do hodiny mi volal a řekl že hovor opravdu existuje a že to pošle na reklamace. Druhy den opět hovor ale bohužel žádná domluva s operátorem prý nebyla a tak plátim inkasni agentuře. Na čem jsme se domluvili a proč sem tedy vůbec vlastně volal na UPC ? Nahrávaní hovorů asi neslouží k ochraně bývalých klientů ale jen k pokutování operátorů (vlastních zaměstnanců) ale pouze v případě chyb se současnými klienty a zcela určité i bývalých!
Rád bych zaplatil dluh UPC 1500 než inkasni agentuře přes 5 tisíc
|
Tweet |
Poskytnuté informace zaměstnancem společnosti jsou zavazující a podnikatel by měl jednou navržené podmínky splácení dlužné částky dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje.
Podstatné však za této situace bude, zda je účastník smlouvy schopen poskytnutí uvedené informace zaměstnancem společnosti prokázat.
Rádi bychom tento případ uvedli na pravou míru.
V případě, že má klient u naší společnosti dluh, po určité době a několika upozorněních je tato částka předána k vymáhání inkasní agentuře. Pořád se však jedná o tu stejnou částku. Tím, že má vymáhání na starost inkasní agentura se částka, kterou má klient zaplatit, nezvyšuje. Pokud by měl klient se splacením dané částky problém, je možné u agentury zažádat o splátkový kalendář.
Klienta jsme po obdržení stížnosti několikrát kontaktovali a celou věc se mu opětovně snažili vysvětlit. V hovoru, na který klient odkazuje, mu byly ohledně vymáhání podány pouze obecné informace, k žádné konkrétní dohodě nedošlo. V našem postupu ve vztahu ke klientovi nedošlo k žádnému pochybení.
V případě jakýchkoliv podnětů, dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz.
Případ nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl na vývoj stížnosti reagovat.
Bohužel paní zapomněla dodat že jsme byli osobně na UPC vypovědět smlouvu a předat modem. A při této návštěvě jsme se opět dotázali na částku kterou nám paní výtiskla, ale přes pět tisíc to nebylo. Smlouvu jsme vypověděli zdůvodu stěhování proto jsme si poštu nepřebrali. Hovor si bohužel poslechnout nemůžeme proto nezbyva než věřit ale pokud částka v hovoru nezazněla tak jisté zazněla v některých předchozích hovorech. Vím že UPC pravém náleží částka přes pět tisíc korun jelikož smlouvy jsou na hraně zákona. Z toho plyne ponaučení že pokud by člověk někdy uvažoval se přestěhovat tak si nebrat UPC internet. Jelikož po zaplacení poplatků za předčasně ukončení vás internet vyjde opravdu velice draze přes tisíc Kč za měsíc! Jednoznačně k pochybení UPC došlo ale je to jen nevychytana chyba kterou si UPC scela jisté obháji.
Celková částka v době, kdy byl klient osobně na našem klientském centru, byla daleko nižší. Nicméně v době, kdy nás klient navštívil 24.3.2015, byla jeho smlouva stále aktivní a byl zde nedoplatek s první upomínkou s mnohem nižší částkou. Jelikož jsme ale žádnou platbu neobdrželi, došlo dne 21.4.2015 k odpojení a tedy k doúčtování poplatku za odpojení a k doúčtování věrnostní slevy a služby do data odpojení.
V případě, že by klient za služby hradil včas nebo alespoň se s námi pokusil dohodnout, došlo by k odpojení smlouvy dle jeho přání ke konci věrnostního období a tím pádem by nebylo nutné platit žádná doúčtování věrnosti či další poplatky.
Případ nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl na vývoj stížnosti reagovat, případně ji uzavřít.
Pokud bych se s UPC chtěl na něčem dohodnout. Bylo by mi stejně řečeno že k žádné dohodě nedošlo a že záznam hovoru bohužel není tak jak se to již stal několikrát i při osobní schůzce. A navíc ať bych učinil cokoliv věrnostní období mi končilo bůh ví kdy tudíž bych nárok na slevu bych stejně neměl. Tak že zbytečná odpověď. Za tuto cenu bych mohl mít satelitní internet který bych si bez problémů mohl převést kamkoliv. Ale ať neodbíhám od tématu. Jak je možné že když třikrát volám linku UPC pokaždé mě byla zdělena částka cca 1500kc a to i při osobní výpovědi. A finální částku přes 5 tisíc se dozvím až od vaší inkasni agentury? Nehledě na to že UPC tvrdí že smlouvu vypověděli ještě dříve než jsem se dostavil na pobočku. Co jsem tedy na pobočce ukončoval? Podle výpovědi asi tedy výpověď služeb? Argumentace že systém při výpovědi nemůže určit finální částku jelikož nezná věrnostní program a tudíž nepočítá s poplatky a proto nám byla zdělena částka bez těch to poplatků. Kde nás ale nikdo o této skutečnosti neinformoval. Nehledě na to že UPC s námi rozvázálo smlouvu o dost dříve než jsme smlouvu vypověďěli. Dle zdělení UPC!
Otázka je teda jasná jak je možné že systém nevěděl finální částku i když výpověď již byla v plném proudu a co jsme dělali na pobočce už rozvádět nebudu.
Příliš mnoho pochybení proto bych považoval uhrazení částky která mě byla minimálně třikrát zdělena po telefonuje a osobně při výpovědi na pobočce za vyřizene. Jako když v obchodě při nákupu rohlíku se podívate na cenovku kde je uvedena cena 1kč dle zkušebního skenru taktéž jedna koruna, při dotazu zaměstnance který vám potvrdí taktéž jednu korunu. Ale u pokladny stojí rohlík už deset korun, protože neznáte vnitřní pravidla marketu a opustili jste obchod o pět minut dříve. No není to pochybení?
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.