Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
OBJEDNÁVKA Č. 89520859
Objednano a uhrazeno :Pampers Premium Care Plenky 2 (Mini)-216ks 1 x 869 Kč
Jenze jsem obdrzel pouze baleni s 160ks.
Volal jsem na reklamace,psal jsem email na reklamace a stale jsem nedostal ani odpoved.
OBJEDNÁVKA Č. 89652017
Extra jsem priplatil 99,- czk za expresni doruceni a 23.00 hod v den doruceni prisel pouze email :
Vážený zákazníku,
zboží z Vaší objednávky číslo 89652017 dnes bohužel nebylo možné expedovat / připravit k vyzvednutí. O dalším postupu vyřízení objednávky Vás budeme informovat.
Tak to jsem nemusel extra platit 99,-czk - za dodani do druheo dne
Vse popsano vyse
Naradu za chybejicich 56ks plenek coz je 56 x 4,- czk = 224,- czk
A vraceni 99,- czk za extra priplatek expresni doruceni ,ktere se neuskutecnilo
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal, je věc v odpovídajícím množství. Pokud tomu tak není, má spotřebitel možnost uplatnit práva z vadného plnění (věc reklamovat). Spotřebitel může požadovat dodání nové věci bez vad, nebo pokud to není možné, má možnost odstoupit od smlouvy. Nevybral-li si spotřebitel ani jednu z uvedených možností, má právo požadovat přiměřenou slevu.
Spotřebitel může také od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodů ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží, neboť smlouva byla uzavřena distančně (přes internet). Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet před uzavřením smlouvy.
Odstoupil-li spotřebitel od smlouvy bez udání důvodu, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Podnikatel má také právo posečkat do doby, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.
Pokud se prodávající zavázal, že zboží bude expresně doručeno, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky za tuto službu.
Vážený pane Jezerský,
omlouvám se Vám za potíže, které jste měl s nákupy v našem obchodě. Dle mých informací Vám za objednávku číslo 89652017 byla vrácena kompletní částka, jelikož jste zboží nepřevzal. Tedy samozřejmě včetně poplatku za expresní dopravu.
Co se týče objednávky číslo 89520859, kontaktovali Vás kolegové z reklamačního oddělení i kolegové ze zákaznického servisu, bohužel není možné proplatit to, co mělo být jako dárek a jelikož zboží nebylo možné dodatečně zaslat, nabídli jsme Vám slevu.
Pokud si budete přát situaci nadále řešit, prosím, určitě mě kdykoliv kontaktujte na overeno@mall.cz.
Děkuji Vám za pochopení a ještě jednou se za způsobené potíže omlouvám.
Ivana Raimundová
Mall.cz
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného, případně o uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.