Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

27%
73%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#80310Samsung neumí zajistit výměnu ochranné folie u telefonu Z Flip 5 ani neposkytuje náhradní řešení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2025, před 3 měsíci

Milan Eyberger

Znění stížnosti

Dobrý den,
odlepila se mi ochranná folie na skládacím telefonu Samsung Z Flip 5 a v důsledku toho nemohu telefon bezpečně používat - viz níže
Přímo na webu Samsung uvádí:
- Ochranná folie je spotřební materiál s časově omezenou životností.
- V rámci 2 leté záruky poskytujeme bezplatně až 4 výměny ochranné fólie.
- Je doporučeno vždy používat skládací telefon pouze s nalepenou ochrannou fólií.
- Nedoporučujeme, abyste si fólii měnili sami.

Na zákaznické lince mi doporučili, abych telefon bez ochranné folie nepoužíval, protože samotný ohebný displej je velmi náchylný k poškození.

Již přes 1,5 měsíce neúspěšně žádám o výměnu folie na Samsung Z Flip 5 jak na značkových prodejnách v Praze, tak v servisním centru v Ječné ulici. Folie pro tento telefon prostě nejsou. Nikdo neví, kdy budou folie k dispozici (ani zástupci společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.).
Originální folii nelze ani koupit v žádném obchodě.

Samsung uvedl na český trh telefon, ke kterému nedokáže zajistit odpovídající podporu v podobě ochranných folií displeje (bezplatně ani za úplatu).
Tím způsobuje, že uživatel nemůže zakoupený produkt po dobu nedostupnosti ochranných folií řádně užívat.
Na toto nebezpečí Samsung zákazníka nikde před koupí zařízení neupozorňuje.

Požádal jsem zákaznické oddělení Samsung o poskytnutí náhrady za telefon, který je v záruce, funguje, ale nemohu ho bezpečně používat kvůli odlepené ochranné folii.
Samsung moji žádost zamítl s odůvodněním, že se nejedná o vadu telefonu.


Produkt

Mobilní telefon Samsung Z Flip 5


Požadované řešení

Samsung by měl vyměnil telefon za bezvadný kus, pokud není schopen (z jakýchkoliv důvodů) zajistit výměnu ochranné folie displeje. Ochranná folie displeje je nezbytná pro bezpečné používání tohoto modelu telefonu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2025 11:54, před 3 měsíci

Pokud společnost na svých stránkách uvádí, že po dobu 2 let od zakoupení produktu poskytuje spotřebiteli až 4 výměny ochranné fólie, měla by být schopna toto také dodržet. Obecně totiž platí, že slib zavazuje.

Dle § 2913 občanského zákoníku platí, že pokud strana poruší povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně nebo i osobě, jejímuž zájmu mělo splnění ujednané povinnosti zjevně sloužit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.3.2025 14:21, před měsícem

Dobrý deň, v tomto prípade sa zákazník obrátil priamo na naše zákaznícke oddelenie (VOC), kde bola jeho sťažnosť preverená a následne vyriešená. Po dôkladnom prešetrení všetkých skutočností bol zákazník informovaný, že výmenu ochrannej fólie je možné vykonať v autorizovanom servisnom stredisku, kde mu bola výmena následne poskytnutá. Veríme, že týmto krokom bol prípad vyriešený k spokojnosti zákazníka.
S pozdravom
Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o. The Park - V Parku 2323/14, 148 00, Praha 4 - Czech Republic

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2025 16:05, před měsícem

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl výše uvedené potvrdit a stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.3.2025 11:17, před měsícem


Milan Eyberger

Hodnocení:

Komentář: Folie nakonec byla vyměněna, ale nejsem spokojený s čekací dobou na výměnu, kdy jsem nemohl telefon bezpečně používat. Čekal jsem 1,5 měsíce. Jiní zákazníci, které jsem potkal v servisním středisku, čekali na výměnu ještě mnohem déle. Samsung by měl zajistit, aby se toto v budoucnu neopakovalo. Pokud se stane, že folie nebudou dostupné, měl by Samsung vyměnit telefon za bezvadný kus nebo navrhnout zákazníkovi možnost odstoupit od kupní smlouvy.