Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:88
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#80310Samsung neumí zajistit výměnu ochranné folie u telefonu Z Flip 5 ani neposkytuje náhradní řešení

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

16 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2025, před 16 dny

Milan Eyberger

Znění stížnosti

Dobrý den,
odlepila se mi ochranná folie na skládacím telefonu Samsung Z Flip 5 a v důsledku toho nemohu telefon bezpečně používat - viz níže
Přímo na webu Samsung uvádí:
- Ochranná folie je spotřební materiál s časově omezenou životností.
- V rámci 2 leté záruky poskytujeme bezplatně až 4 výměny ochranné fólie.
- Je doporučeno vždy používat skládací telefon pouze s nalepenou ochrannou fólií.
- Nedoporučujeme, abyste si fólii měnili sami.

Na zákaznické lince mi doporučili, abych telefon bez ochranné folie nepoužíval, protože samotný ohebný displej je velmi náchylný k poškození.

Již přes 1,5 měsíce neúspěšně žádám o výměnu folie na Samsung Z Flip 5 jak na značkových prodejnách v Praze, tak v servisním centru v Ječné ulici. Folie pro tento telefon prostě nejsou. Nikdo neví, kdy budou folie k dispozici (ani zástupci společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.).
Originální folii nelze ani koupit v žádném obchodě.

Samsung uvedl na český trh telefon, ke kterému nedokáže zajistit odpovídající podporu v podobě ochranných folií displeje (bezplatně ani za úplatu).
Tím způsobuje, že uživatel nemůže zakoupený produkt po dobu nedostupnosti ochranných folií řádně užívat.
Na toto nebezpečí Samsung zákazníka nikde před koupí zařízení neupozorňuje.

Požádal jsem zákaznické oddělení Samsung o poskytnutí náhrady za telefon, který je v záruce, funguje, ale nemohu ho bezpečně používat kvůli odlepené ochranné folii.
Samsung moji žádost zamítl s odůvodněním, že se nejedná o vadu telefonu.


Produkt

Mobilní telefon Samsung Z Flip 5


Požadované řešení

Samsung by měl vyměnil telefon za bezvadný kus, pokud není schopen (z jakýchkoliv důvodů) zajistit výměnu ochranné folie displeje. Ochranná folie displeje je nezbytná pro bezpečné používání tohoto modelu telefonu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2025 11:54, před 7 dny

Pokud společnost na svých stránkách uvádí, že po dobu 2 let od zakoupení produktu poskytuje spotřebiteli až 4 výměny ochranné fólie, měla by být schopna toto také dodržet. Obecně totiž platí, že slib zavazuje.

Dle § 2913 občanského zákoníku platí, že pokud strana poruší povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně nebo i osobě, jejímuž zájmu mělo splnění ujednané povinnosti zjevně sloužit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.