Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
dne 13. 1. 2025 jsem s dcerou navštívila vaši prodejnu ve Vršovicích na Praze 10 cca v čase 20 hod . Nákup i přes probíhající rekonstrukci byl v pořádku. Ovšem při platbě za jeden kousek oblečení, který byl ve slevě, nastal problém.
Na bundě, kterou si dcera vybrala byla cenovka 299 Kč, ale na pokladně byla cena 399 Kč. Paní na pokladně mi řekla, že za tuto cenu bundu nemohu dostat, že cena je dle pokladny. Nacož jsem řekla, že mám nárok na cenu regálovou a z uvedené ceny na visačce.
Poté byla zavolaná paní V z módy, která mě začala obviňovat, že jsem si visačku s cenou vyměnila a že to prostě nejde, že buď si ji vezmu za 399 Kč nebo nic. Požadovala jsem zavolat vedoucí prodejny - bylo mi řečeno, že ona je vedoucí, ale na jmenovce měla označení brigádník. Tak došla pro paní S ze security. Chovaly se ke mě jako kdybych něco kradla. Mezi tím, co jsme se dohadovaly o ceně bundy paní ze security cenovku odtrhla a pořád mi ukazovaly, že jsem si to tam takhle mohla krásně vyměnit, abych bundu měla za nižší cenu. Pro mě naprosto nepochopitelná situace, která se mě velice dotkla.
Poté mi chtěly dokázat, že jsem lhářka, že mi ukážou cenu, která vyjede na pokladně z kodu, který je uvnitř bundy. Cena byla 299 Kč. Takže byly evidentně dost překvapené.
Požádala jsem je o omluvu.Obě paní obě shodně řekly, že se omlouvat nebudou a paní S ze Security mi řekla, že kdybych pracovala, tak bych naopak věděla, jaká je to dřina a nebudu mít čas řešit ceny a nakupovat. Byla jsem velmi naštvaná. Dle mojí útraty cca 3 tis. Kč jsem si jí řekla, že do práce chodím, jinak bych neměla asi na útratu.
Dále paní S dodala, že nebýt jich 2, který dřou a makají, bychom my "jako Češi" neměli ani na rohlík a byli bychom tady všichni v ***.
Omlouvám se za tento výraz, ale jsem opravdu hodně naštvaná. Navíc jsem tam byla s dcerou a rozhodně jsem neměla toto ani čas a ani chuť řešit.
Nevhodné chování obou pracovnic mě natolik naštvalo, že jsem se rozhodla napsat tuto stížnost. Vzniklý rozdíl 100 Kč po mě hodily a nedostala jsem ani opravnou účtenku, takže ani tedy bych neměla nárok na případnou reklamaci. A to už odešly uprostřed mé žádosti.
Bohužel moje negativní zkušenost s vašimi zaměstnanci mě přesvědčila, že svoje peníze budu chodit utrácet jinam.
S pozdravem Podubecká
finanční postih
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.