Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:530
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Toto skore je založeno na 140 stížnostech.

#80321Nedodané objednávky č.*** a ***

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2025, před 3 měsíci

Radek Mach

Znění stížnosti

Objednávky zaplaceny obratem kartou. Dodání bylo 27.12.2024 a 2.1.2025. Snažil jsem s obchodem komunikovat, ale neúspěšně. Když přišla odpověď, tak zněla odpovíme za 2 dny, ihned jak budu mít informace, tak se ozvu a nic...

Nakonec údajně nemají spárovanou platbu, ač vědí dost informací (datum, hodinu, způsob, částku, referenci a evidentně i spárovanou a nespárovanou platbu), tak nejsou schopni to spárovat. Dokonce jsem posílal i potvrzení z bankovnictví a přesto platbu údajně platbu nespárovali. Ač platbu kartou mám na svém účtu dávno zaúčtovanou.

Navíc mi přišli i 2 automatické e-maily, že zboží je nedostupné a chtějí jej stornovat. To odmítám, v době objednávky bylo zboží skladem, obchod již měl dávno zboží dodat.

Způsob komunikace je naprosto tristní. Kompetence lidí na infolince snad i záporná (což není technicky možné, ale Mall to dokázal).

I po negativním hodnocení na Heuréce napsali:
"
Dobrý den,

je mi líto, že Vám objednávka zatím nebyla doručena. Ověřujeme již informace u kompetentního oddělení. Co nejdříve se Vám ozveme a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

S pozdravem

L
overeno@mall.cz
"
Bohužel opět plané sliby. To bylo před 1 týdnem, očekával bych že to vyřeší do jednoho dne maximálně (jeden telefonát a na expedici a je hotovo).

Neskutečné zklamání. Chápu, že se může stát chyba, ale ani se ji nesnažit napravit a komunikaci vést způsobem, že ze sebe dělají ehm. "nekompetentní individua" je opravdu smutné.


Produkt

Zboží skladem od Mall.cz (nikoli od partnera)


Požadované řešení

Dodání veškerého objednaného zboží a zaplacení zákonných úroků z prodlení.
Dále Omluva.
Do budoucna by byla vhodná i náprava na infolince, tak aby byly schopni chyby řešit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2025 10:43, před 3 měsíci

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 2159a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné prostřednictvím § 1829 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti: Allegro Retail a.s., Dělnická 213/12, 17000 Praha.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2025 14:51, před 3 měsíci

Vážený zákazníku, vzhledem negativní zkušenosti s Vašimi objednávkami v minulosti jsme byli nuceni přistoupit k ruční kontrole nových objednávek. Proto objednávky nebyly automaticky propsány do systému a nebyla připsána platba. V současné době řešíme 2 objednávky. Ohledně dalšího postupu, budete informován na e-mail. Operátoři zákaznické linky jsou kompetentní k tomu Vaše požadavky vyřídit. V rámci interních procesů storno objednávky a vrácení platby bude zpracováno. Děkuji za pochopení a přeji pěkný den. Zákaznické centrum Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.1.2025 09:07, před 3 měsíci


Radek Mach

Komentář společnosti Mall ohledně negativní zkušenosti s mými objednávkami považuji za hrubou urážku a lež.
Objednávky jsem v systému viděl zcela bez problémů.
Pokud by měla probíhat ruční kontrola, proč neproběhla?
Proč o ní nevěděli "kompetentní" pracovníci na infolince objednavky@mall ?
Dále pracovníci na overeno@mall.cz ?
A údajní pracovníci na finančním oddělení, kteří dle infolinky párovali platbu?
Proč jsem o tom nebyl dopředu informován?

Pracovníci na infolince nebyly nápomocní, až nyní, kdy jsem vložil stížnost sem, se konečně na objednávky podíval příčetný člověk. Do té chvíle byly odpovědi naprosto zcestné.

Trvám na dodání objednávek dle kupní smlouvy na proplacení úroků z prodlení.
Pokud v mezidobí došlo k nedostupnosti některých produktů, považuji to za chybu na straně mall.cz. Jsem však ochoten se dohodnout na záměně produktů, ty však musí být minimálně ve stejné nebo lepší kvalitě a funkčnosti.

Nezajímají mě interní procesy, nebo neschopnost na straně obchodu mall.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.1.2025 12:07, před 3 měsíci

Vážený zákazníku, vzniklá situace a prodlení ve vyřízení Vašich objednávek nás mrzí. Vzhledem k vrácení platby za jednu zrušenou objednávku zpět na Váš účet, není již možné zboží z předmětné objednávky doručit. Druhá objednávka je již připravena k expedici, ale některé položky nejsou skladem. Můžeme doručit pouze položky, které v objednávce zatím skladem máme. Případné rozdíly v cenách můžeme kompenzovat vhodným slevovým poukazem na nákup zboží od prodejce Mall.cz v nové objednávce. Protože se jednalo o výprodej zboží ve Vašich objednávkách, není možné zboží doručit. V obchodních podmínkách uvádíme: Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od Kupní smlouvy nebo její části, pokud: b) se již Zboží nedodává, e) bylo Zboží označeno jako „Momentálně nedostupné“ a toto Zboží není možné dodat ani
nahradit jiným Zbožím. Děkuji za pochopení a přeji pěkný den. Zákaznické centrum Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.1.2025 21:48, před 3 měsíci


Radek Mach

Pokud vás situace mrzí, proč jste nereagovali ihned? Nebo alespoň po prvnim, maximálně druhém upozornění? Proč mě to stálo 23 e-mailu, hodnocení na heurece a otevření stížností zde? Těžko si lze představit, že váš to opravdu mrzí, když ještě dále zkoušíte další triky a lži. Pokud by vás to mrzelo, tak se k tomu postavíte čelem a splníte objednávky, nebo se snažíte se mnou dohodnout na jiném rozumném řešení.

Nedostupnost zboží vznikla pouze z důvodu vašeho prodlení a nečinnosti i po mých upozorněních. Žádné peníze zpět jsem nedostal. Je to opět další lež. Storno neakceptuji.Veškeré objednané zboží bylo označeno jako skladem, tudíž se vámi uvedené obchodní podmínky nevztahují.
Informace o nedostupnosti zboží docházeli až po několika mých urgencích a několika dnech až týdnech. Měli jste dost času tomuto stavu předejít.

Nezajímají mě interní procesy, nebo neschopnost na straně obchodu mall.cz

Trvám na plném plnění kupních smluv a úroků z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.1.2025 14:41, před 3 měsíci

Vážený zákazníku, jak jsem již předeslala v předchozí zprávě, nedostupné zboží skladem není možné doručit dle VOP Mall.cz. Peníze za stornovanou objednávku jsme Vám již vrátili. Zboží, které zůstalo skladem ve druhé objednávce doručujeme. Slevu za stornované výrobky Vám nahradíme. Můžete si zboží objednat znovu a uplatnit na něj náhradní poukaz,který Vám vystavíme v nové objednávce, pokud výrobky najdete jako dostupné skladem na našich stránkách. Děkuji za pochopení a přeji pěkný den. overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.1.2025 18:09, před 3 měsíci


Radek Mach

Vážený Malle, jak již jsem psal VOP se na tyto objednávky nevztahují, jelikož a) veškeré zboží bylo označeno jako skladem, b) Pokud je datum objednávky s veškerým zbožím na 27.12.2024 a první oznámení o nedostupnosti dojde až 13.1.2025 je zcela jasné, že zboží bylo opravdu skladem a k jeho nedostupnosti došlo až dlouho po zadané expedici a dlouho po mých urgencích.
Plnění za stornovanou objednávku rozhodně vráceno nebylo.

Trvám na plném plnění kupních smluv a úroků z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.1.2025 19:10, před 3 měsíci

Vážený zákazníku, platbu za stornovanou objednávku jsme vrátili na kartu,ze které bylo placeno. Máte nárok na náhradu slevy na položky, na které byla sleva uplatněna ve stejné výši. Přeji pěkný den. Zákaznický servis Mall.cz overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.1.2025 03:42, před 3 měsíci


Radek Mach

Váš komentář je opět zavadádějící. Plnění nebylo vráceno.
Storno objednávky neakceptuji, stejně jako položek.

Požaduji plnění kupních smluv a úroků z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.1.2025 14:21, před 3 měsíci

Dobrý den, naše předchozí odpověď je platná. Platba za zrušenou objednávku byla vrácená na kartu,ze které bylo placeno. Zboží z jedné z objednávek je připraveno k vyzvednutí. Nahradíme Vám pouze uplatněné slevy. Nárok na úroky z prodlení nevzniká. Navíc nesouhlasí Vaše jméno se zadavatelem objednávky ani se jménem zákazníka na doručení zásilky. Přeji pěkný den. Zákaznický servis Mall.cz overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.1.2025 21:02, před 3 měsíci


Radek Mach

Dobrý den, moje veškeré vyjádření jsou platné. Váš komentář je opět zavadádějící. Plnění nebylo vráceno a odmitli jste i dohodu o změně objednávek.
Storno objednávky neakceptuji, stejně jako položek.
Kupní smlouvy jsou platné a běží úroky z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.1.2025 10:07, před 3 měsíci

Dobrý den, děkuji za odpověď. Budeme pokračovat až nás bude kontaktovat zadavatel objednávky. Vaše jméno na objednávce nefiguruje. Přeji pěkný den. Zákaznické centrum Mall.cz overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.1.2025 18:59, před 3 měsíci


Radek Mach

Je to již kalendářní měsíc (od 27.12.2024), kdy měla být zadavateli objednávky doručena první zásilka. K dnešnímu dni společnost Allegro Retail a.s. dodala pouze malou část zboží z obou objednávek a ani nedošlo k žádné jiné dohodě.
Veškeré zboží bylo v době objednání označeno jako skladem a bylo řádně uhrazeno platební kartou. Přes opakované urgence a komunikaci ze strany zadavatele objednávky nebyla společnost Allegro Retail a.s. schopna dodat zboží v přiměřené lhůtě ani poskytnout uspokojivé vysvětlení průtahů.
Jednostranné storno objednávek ze strany společnosti Allegro Retail a.s. zadavatel neakceptuje, jelikož k nedostupnosti zboží došlo až po uzavření kupních smluv a výhradně z důvodu prodlení na straně prodávajícího.
Zadavatel zakázky nadále trvá na plnění kupních smluv a zaplacení zákonných úroků z prodlení, dokud nedojde k úplnému naplnění, nebo jiné vzájemné dohodě. V případě, že nedojde k dodání zboží nebo ke vzájemné dohodě do 14 dnů od tohoto oznámení, bude zadavatel nucen využít dalších zákonných prostředků k vymáhání svých práv.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.1.2025 19:48, před 3 měsíci

Dobrý den, jedna objednávka byla zrušena, peněžní prostředky jsme vrátili zpět na kartu,ze které bylo hrazeno. Druhá objednávka byla doručena kromě dvou nedostupných položek. Zákazníkovi nahradíme uplatněné slevy ve zrušené objednávce a za dvě zrušené položky. Novou slevu lze použít na zboží, které bude skladem od prodejce Mall.cz v nové objednávce. Slevový poukaz bude odeslán na e-mail uvedený v objednávce. Tímto je pro prodejce Mall.cz tato situace uzavřena. Zákaznický servis Mall.cz overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.1.2025 06:02, před 3 měsíci


Radek Mach

Je to již více jak kalendářní měsíc (od 27.12.2024), kdy měla být zadavateli objednávky doručena první zásilka. K dnešnímu dni společnost Allegro Retail a.s. dodala pouze malou část zboží z obou objednávek a ani nedošlo k žádné jiné dohodě. Výše uvedený návrh objednavatel neakceptuje.
Veškeré zboží bylo v době objednání označeno jako skladem a bylo řádně uhrazeno platební kartou. Přes opakované urgence a komunikaci ze strany zadavatele objednávky nebyla společnost Allegro Retail a.s. schopna dodat zboží v přiměřené lhůtě ani poskytnout uspokojivé vysvětlení průtahů.
Jednostranné storno objednávek ze strany společnosti Allegro Retail a.s. zadavatel neakceptuje, jelikož k nedostupnosti zboží došlo až po uzavření kupních smluv a výhradně z důvodu prodlení na straně prodávajícího.
Zadavatel zakázky nadále trvá na plnění kupních smluv a zaplacení zákonných úroků z prodlení, dokud nedojde k úplnému naplnění, nebo jiné vzájemné dohodě. V případě, že nedojde k dodání zboží nebo ke vzájemné dohodě do 13 dnů od tohoto oznámení, bude zadavatel nucen využít dalších zákonných prostředků k vymáhání svých práv.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.1.2025 11:27, před 3 měsíci

Dobrý den, jedna objednávka byla zrušena, peněžní prostředky jsme vrátili zpět na kartu,ze které bylo hrazeno. Druhá objednávka byla doručena kromě dvou nedostupných položek. Zákazníkovi nahradíme uplatněné slevy ve zrušené objednávce a za dvě zrušené položky. Novou slevu lze použít na zboží, které bude skladem od prodejce Mall.cz v nové objednávce. Slevový poukaz bude odeslán na e-mail uvedený v objednávce. Tímto je pro prodejce Mall.cz tato situace uzavřena. Zákaznický servis Mall.cz overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.3.2025 06:14, před 25 dny


Radek Mach

Bohužel mall.cz stále nevyřeší, ani neprojevil snahu na vyřešení a dokládá zde zavádějící údaje.
Jelikož jsem projevil dostatečnou vůli i poskytl vice než dostatečný čas, jsem nucen přistoupit k dalším krokům a zapojit další stranu do sporu. Se zapojením další strany vzniknout další náklady, které budu požadovat k plné úhradě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.3.2025 13:36, před 25 dny

Dobrý den, požadavek byl ze strany Mall.cz dokončen se zadavatelem objednávky. Nahradili jsme slevové poukazy uplatněné v objednávkách za stornované nedostupné položky. Ostatní položky,které byly skladem byly doručeny. Zákaznický servis Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.4.2025 20:56, před 24 dny


Radek Mach

Uvedu výroky Mall.cz na pravou míru.
1) Dodána byla pouze část zboží. A to po několika urgencích.
2) I přesto, že se Mall.cz pokusil obejít spor vrácením kupní ceny, což jsem nikdy neakceptoval, tak rozhodně nevrátil peníze za veškeré zboží.
3) Zaslána náhrada poukazu nebyla použitelná a nelze ji brát jako kompenzaci. Jednalo se falešnou kompenzaci.
4) Stále nedošlo ke kompenzaci úroků z prodlení
5) Se zadavatelm zakázky rozhodně není spor vyřešen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.4.2025 13:11, před 23 dny

Dobrý den, jedna objednávka byla zrušena, peněžní prostředky jsme vrátili zpět na kartu,ze které bylo hrazeno. Druhá objednávka byla doručena kromě dvou nedostupných položek. Zadavateli objednávky jsme nahradili uplatněné slevy ve zrušené objednávce a za dvě zrušené položky. Tímto je pro prodejce Mall.cz tato situace uzavřena. Navíc zde řeší stížnost třetí osoba jež není zadavatelem objednávky. Zákaznický servis Mall.cz overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.4.2025 19:24, před 23 dny


Radek Mach

Zadavatel objednávky se ohrazuje vůči lživému komentáři ze strany Mall.cz (zveřejněno 2.4.2025 13:11). Platí výše uvedené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2025 14:12, před 15 dny

Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost.

Ve chvíli, kdy je kupní smlouva uzavřena, jsou strany povinny ji dodržet. Odstoupení ze strany prodávajícího je možné pouze ze zákonných důvodů. Jak uvádí sama společnost ve svých obchodních podmínkách, je pro možnost odstoupení nutné naplnit podmínku nedostupnosti (viz část: "...a toto Zboží není možné dodat ani nahradit jiným Zbožím."). V případě, že by zboží bylo dostupné i nadále (přestože třeba za vyšší cenu), byla by společnost povinna jej dodat.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla uvést, zda je skutečně dodání nemožné a zda není možné nahrazení jiným zbožím stejného typu a kvality.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.4.2025 08:04, před 3 dny

Dobrý den, v tomto případě se jednalo o výprodejové zboží, které bylo nabízeno v omezeném množství. Po obdržení objednávky jsme bohužel zjistili, že zboží již není dostupné a není možné jej ani nahradit jiným zbožím stejného typu a kvality, což naplňuje podmínku uvedenou v našich obchodních podmínkách pro možnost odstoupení od smlouvy. Z tohoto důvodu jsme nuceni považovat situaci za uzavřenou, ze strany prodávajícího již není možné objednávku realizovat. Velmi nás tato situace mrzí a chápeme, že pro zákazníka může být zklamáním, ale vzhledem k nedostupnosti daného zboží není možné postupovat jinak. Děkujeme za pochopení. Zákaznický servis Mall.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.4.2025 11:48, před 3 dny


Radek Mach

Již to bylo zmíněno, zboží bylo stornováno z důvodu nečinnosti ze strany Mall.cz a trvalo velice dlouho než zareagoval. Podmínka výprodejového zboží tudíž nebyla splněna. Zboží bylo skladem i dlouho po době smluvené expedice a i pokud by mall.cz reagoval na první urgenci, stále mohl veškeré zboží pohledně expedovat bez dalších problémů.

Zadavatel objednávky trvá na dodání zboží a zaplacení úroků z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.4.2025 13:40, před 3 dny

Dobrý den, v tomto případě se jednalo o výprodejové zboží, které bylo nabízeno v omezeném množství. Po obdržení objednávky jsme bohužel zjistili, že zboží již není dostupné a není možné jej ani nahradit jiným zbožím stejného typu a kvality, což naplňuje podmínku uvedenou v našich obchodních podmínkách pro možnost odstoupení od smlouvy. Z tohoto důvodu jsme nuceni považovat situaci za uzavřenou, ze strany prodávajícího již není možné objednávku realizovat. Velmi nás tato situace mrzí a chápeme, že pro zákazníka může být zklamáním, ale vzhledem k nedostupnosti daného zboží není možné postupovat jinak. Děkujeme za pochopení. Zákaznický servis Mall.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.4.2025 13:05, před 2 dny


Radek Mach

Žádáme tímto Mall.cz o doložení svého tvrzení:
a) že se jednalo o výprodejové zboží (např. printscreen)
b) že po obdržení objednávky byl zákazník informován o stornu v souladu s obchodními podmínkami. Doložit včetně časové osy po jednotlivých položkách.

Ze strany zákazníka není věc uzavřena:
1) Mall.cz nedodal všechno zboží
2) Mall.cz se snažil vrátit část peněžních prostředků a část si ponechal
3) Mall.cz se snažil vrátit část ve slevovém kupónu, který nebyl funkční
4) Mall.cz ke včerejšímu dni (22.4.2025) nezaplatil žádné úroky z prodlení
4) Mall.cz nenabídnul jinou dohodu o narovnání

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2025 13:46, včera

Dobrý den, jedna objednávka byla zrušena, peněžní prostředky jsme vrátili zpět na kartu,ze které bylo hrazeno. Druhá objednávka byla doručena kromě dvou nedostupných položek. Zadavateli objednávky jsme nahradili uplatněné slevy ve zrušené objednávce a za dvě zrušené položky. Nárok na úroky z prodlení nevzniká.
Zboží z výprodeje od prodejce CZC.cz ani Mall.cz již nelze zakoupit, objednat ani doručit. Tímto je pro prodejce Mall.cz tato situace uzavřena. Navíc zde řeší stížnost třetí osoba jež není zadavatelem objednávky. Zákaznický servis Mall.cz overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.4.2025 13:59, včera


Radek Mach

Žádáme tímto Mall.cz o doložení svého tvrzení:
a) že se jednalo o výprodejové zboží (např. printscreen)
b) že po obdržení objednávky byl zákazník informován o stornu v souladu s obchodními podmínkami. Doložit včetně časové osy po jednotlivých položkách.

Ze strany zákazníka není věc uzavřena:
1) Mall.cz nedodal všechno zboží
2) Mall.cz se snažil vrátit část peněžních prostředků a část si ponechal
3) Mall.cz se snažil vrátit část ve slevovém kupónu, který nebyl funkční
4) Mall.cz ke včerejšímu dni (22.4.2025) nezaplatil žádné úroky z prodlení
4) Mall.cz nenabídnul jinou dohodu o narovnání

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2025 14:29, včera

Jedna z objednávek byla z důvodu nedostupnosti zboží zcela zrušena a peněžní prostředky byly vráceny zpět na platební kartu, ze které byla objednávka hrazena.
Druhá objednávka byla zákazníkovi řádně doručena s výjimkou dvou výprodejových položek, které již nebyly dostupné ani u našeho smluvního prodejce (Mall.cz), ani u externího prodejce (CZC.cz). Zákazníkovi byly náležitě nahrazeny slevy, které byly uplatněny ve zrušené objednávce, a rovněž za obě nedodané položky ve druhé objednávce. Slevové poukazy byly zaslány s datem platnosti. Zboží z výprodeje, které bylo součástí původní objednávky, již nelze objednat ani doručit, neboť bylo zcela vyprodáno. Stránky Mall.cz a CZC.cz již neexistují. Slevové poukazy již nenahrazujeme. Zákaznický servis Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.4.2025 16:55, včera


Radek Mach

Společnost Allegro Retail a.s. nereaguje na výzvy o doložení svých tvrzení. Lze je tedy považovat za nepodložené.

Je jednoznačné, že společnost Allegro Retail a.s. uvádí lživé informace a odmítá jakoukoli součinnost. Jedná se zejména o tvrzení o vrácení plateb, vrácení platných slevových poukazů, údajného zboží ve výprodeji, platného storna zboží dle VOP, neexistence stránek Mall.cz, kontaktování zákazníka ohledně nedostupnosti položek.


Zadavatel zakázky nadále trvá na plnění kupních smluv a zaplacení zákonných úroků z prodlení, dokud nedojde k úplnému naplnění, nebo jiné vzájemné dohodě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.4.2025 08:03, včera

Jedna z objednávek byla z důvodu nedostupnosti zboží zcela zrušena a peněžní prostředky byly vráceny zpět na platební kartu, ze které byla objednávka hrazena. Druhá objednávka byla zákazníkovi řádně doručena s výjimkou dvou výprodejových položek, které již nebyly dostupné ani u našeho smluvního prodejce (Mall.cz), ani u externího prodejce (CZC.cz). Zákazníkovi byly náležitě nahrazeny slevy, které byly uplatněny ve zrušené objednávce, a rovněž za obě nedodané položky ve druhé objednávce. Slevové poukazy byly zaslány s datem platnosti. Zboží z výprodeje, které bylo součástí původní objednávky, již nelze objednat ani doručit, neboť bylo zcela vyprodáno. Stránky Mall.cz a CZC.cz již neexistují. Slevové poukazy již nenahrazujeme. Zákaznický servis Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.