Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:570
Z toho za letošní rok:49
Stále v řešení:79
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 73 stížnostech.

#80322Ztracená zásilka

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2025, před měsícem

Stanislava Páníková

Znění stížnosti

3.1.2025 jsem vložila zásilku do boxu, přišlo mi potvrzení o převzetí do přepravy a od té doby žádné nové informace. Balíček nedorazil. Již týden řeším s operátorem nalezení zásilky, marně.


Produkt

Batoh Vuch, mikina - deka, malované dámské rukavice.


Požadované řešení

Peněžitá náhrada.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2025 08:42, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.2.2025 17:07, před měsícem

Dobrý den, paní Páníková, je dobře, že věc řešíte s operátory. Ujišťujeme vás, že udělají vše pro to, aby záležitost vyřešili co nejdříve, prosíme proto o sečkání, než se vám ozvou nazpátek. Hned, jakmile budou mít nové informace, by se s vámi měli spojit a domluvit se na řešení, například vyplnění reklamačního formuláře (https://www.zasilkovna.cz/reklamace). Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.