Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:75
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80324Odjezd ze zastávky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 hodin 32 minut

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2025, před 8 hodinami

Klára Koukalová

Znění stížnosti

Dobíhala jsem autobus, opakovaně jsem stiskla na zadních dveřích tlačítko pro otevření. Místo otevření řidič zavřel prostřední dveře a odjel.


Produkt

Zastávka Horácké náměstí, autobus 42, směr Královo Pole nádraží, odjezd 8:22


Požadované řešení

Domluva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2025 09:42, před 7 hodinami

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.