Počet nahlášených stížností: | 75 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobíhala jsem autobus, opakovaně jsem stiskla na zadních dveřích tlačítko pro otevření. Místo otevření řidič zavřel prostřední dveře a odjel.
Zastávka Horácké náměstí, autobus 42, směr Královo Pole nádraží, odjezd 8:22
Domluva
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.