Počet nahlášených stížností: | 72 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, v prosinci 24 jsem přes Slevomat nakoupila v cukrárně vánoční cukroví. Už 23.12.jsem zjistila, že cukroví s krémem má zkyslý krém (skladováno v chladu) a část je ztvrdlá. Výrobce evidentně pekl v příliš velkém předstihu a s málo kvalitními surovinami. 23.12. jsem informovala Slevomat, opakovaně jsem dostala odpověď od Slevomatu, že věc řeší a mám vyčkat.
Takřka v polovině ledna mi přišla práva ze Slevomatu, že věc jsem měla řešit přímo s obchodníkem a že takto zpětně s takovým časovým odstupem těžko prokazovat u obchodníka svoji reklamaci. De facto mi vytkli, proč jsem neřešila věc ihned přímo s obchodníkem (!).
Já ale vyčkávala dle pokynu zákaznické podpory.
Po nepříjemné komunikaci mi Slevomat nabídl kredit 999 CZK (cukroví mě stálo takřka 3 tisíce CZK). Já ale o kredit nestojím, nechci Slevomat již využívat.
Připadá Vám postup Slevomatu dle zákona? Připadá mi minimálně nekorektní.
Dortyvšem - Praha
Sleva zpět na účet-nemám zájem o kredity
|
Tweet |
Slevomat.cz, s.r.o. podle svých obchodních podmínek vystupuje jako zprostředkovatel uzavření smlouvy.
Dle bodu 4.9 obchodních podmínek platí, že poté, co Spotřebitel zjistí vadu, vytkne ji Dodavateli a předmět plnění Dodavateli předá, nebo jej podle jeho pokynů uschová nebo s ním jinak vhodně naloží tak, aby vada mohla být přezkoumána. Jedná-li se o předmět podléhající rychlé zkáze, může jej Spotřebitel po upozornění Dodavatele bez prodlení prodat.
Jestliže došlo k uplatnění reklamace u společnosti Slevomat.cz, s.r.o. a ta reklamaci přijala, měla by také reklamační proces řádně ukončit. S ohledem na popis stížnosti se domníváme, že by měla společnost na prodávajícího odkázat bez zbytečného odkladu, aby měl spotřebitel možnost vadu vytknout u prodávajícího. Spotřebitel v daném případě postupoval zcela v souladu s pokyny společnosti, což by nemělo být spotřebiteli na újmu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
je mi velice líto, že objednané cukroví nebylo dle Vašich představ a odnesla jste si takto negativní zkušenost.
Slevomat je zprostředkovatelem prodeje, proto k vyřizování reklamací nemáme oprávnění. Z toho důvodu z naší strany reklamace nikdy nepřijímáme a nevyřizujeme. To náleží vždy pouze přímému prodejci/dodavateli daného zboží či zážitku.
Tato informace je uvedena v našich obchodních podmínkách, ale také přímo v sekci Kontakt a časté dotazy, ve které je umístěn kontaktní formulář, přes který jste se s námi spojila. Odkaz na sekci s nejčastějšími dotazy (a tedy i správným postupem pro řešení reklamace) Vám byl také zaslán v automatické odpovědi, která Vám od nás přišla chvíli po odeslání Vašeho e-mailu.
Jelikož není možné ze strany Slevomatu reklamace vyřizovat, kompenzovala Vás kolegyně za vzniklou situaci v rámci naší Garance spokojenosti. Což je služba, která rozhodně nenahrazuje reklamační řešení a v rámci které se snažíme nespokojené zákazníky kompenzovat z našich finančních prostředků. Jedná se však pouze o doplněk k řádnému reklamačnímu řízení, které je potřeba řešit s přímým dodavatelem.
Děkuji Vám za pochopení a přeji hezký den.