Společnost


Maxi Reisen s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8035Zkažená dovolená

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2015, před 9 lety

Ing.Růžena Procházková Mgr.Hedvika Rejchrtová

Znění stížnosti

Vážení,doporučení ,obrátit se na Vás mi dala naše ombdsmanka.Před 2,5 lety jsem měla dopravní nehodu ,kdy jsem si odlomila část stehení kosti.Rok jsem skoro nechodila ,a nyní za pomocí francouzských holí.žádná léčba mi však nezabírá ,a mám stále bolesti.Pan doktor mi doporučil moře ,namáčet nohu.Tak jsem sehnala kamarádku ,která měla asi před 10 lety ošklivou nehodu a já potřebovala ,aby někdo se mnou jel.Na dovolenou se složil celá rodina.Vybraky jsme 4+ hotel all inklusive ,i podle recenzi a nabídce v katalogu -super.Skutečnost však zcela odlišná.


Produkt

Věškeré stížnosti a ostatní bych vám přeposlala mailem ,jestli mi ho sdělíte.


Požadované řešení

Obě dvě požaduje navrácení celé částky zaplacené za zájezd,žádné jejich slevy ,protože s nimi bychom už nejeli ,a já nevím jestli nebudu muset na další operaci.A dále Peněžitou kompenzaci cca každá 10 000,- za problémy s psychikou,které nám dovolená přinesla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2015 15:33, před 9 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vadu a vytkl-li ji spotřebitel bez zbytečného odkladu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li zákazník vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud mu právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitel své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala. Z podkladů, které jsme od spotřebitelek obdrželi, však vyplývá, že všechny vady byly vytknuty již v místě zájezdu u delegátky cestovní kanceláře.

Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může zákazník také požadovat náhradu újmy za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen. Pořadatel odpovídá zákazníkovi za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.

Pokud společnost bude trvat na zamítnuté reklamaci, bude nutné domáhat se svého práva soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2016 19:17, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.