Společnost


Ing. Radim Smička

Počet nahlášených stížností:137
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80350Neoprávněné smazání topovaného inzerátu a následná blokace na 6 měsíců !

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 hodin 27 minut

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2025, před 10 hodinami

Ivana Rufenachtová

Znění stížnosti

Inzerát 196658736: Čivava s PP
Dobrý den,
Můj inzerát byl po 24h bezdůvodně smazán. Nebyl duplicitní a ničím neporušoval vaše podmínky!
Místo omluvy jsem dostala blokaci na 6 měsíců !
Byl topovaný pouze za 49kč.
Jsem OSVČ, český občan a plátce daní, mám řádně registrovaný a kontrolovaný chov zvířat na krajské veterinární správě.
Požaduji tedy prosím o vysvětlení, vůbec netuším čím bych se mohla provinit ?
Děkuji, s pozdravem Ivana Rüfenachtová


Produkt

Čivava s PP Nabízíme krásná zdravá, štěňátka s PP v čokoládová barvě. K odběru jsou 2 pejsci Štěňátka jsou již kompletně naočkována a odčervená. Na cestu do nového domova dostanou samozřejmě i výbavičku. V případě vážného zájmu nás kontaktujte prosím pouze telefonicky


Požadované řešení

Vracení inzerátu do portálu, tak jak byl správně podán


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2025 08:13, před 4 hodinami

Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Čl 5 uvádí: "Provozovatel má právo smazat inzerát pokud je inzerát vložen do nesprávné sekce s ohledem na text inzerátu nebo pokud inzerát budí dojem, že Uživatelem je jiná právnická nebo fyzická osoba. Provozovatel má právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz." Pokud spotřebitel porušil tyto podmínky, je společnost oprávněna jeho inzeráty smazat.

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek.

Pokud služba nebyla po zaplacení smluvené částky řádně zprovozněna, ačkoli stěžovatel splnil dohodnuté podmínky pro poskytnutí služby, jedná se o podstatné porušení smlouvy a stěžovatel má právo od smlouvy odstoupit. V takovém případě podnikatel vrátí úhradu za nevyužitou službu, pokud stěžovatel nemohl využít tuto službu. Nevrátí-li podnikatel stěžovateli úhradu za neposkytnutou službu, bezdůvodně by se obohatil. Kdo získá majetkový prospěch plněním z právního důvodu, který odpadl, musí vydat oč se obohatil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.