Počet nahlášených stížností: | 137 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Inzerát 196658736: Čivava s PP
Dobrý den,
Můj inzerát byl po 24h bezdůvodně smazán. Nebyl duplicitní a ničím neporušoval vaše podmínky!
Místo omluvy jsem dostala blokaci na 6 měsíců !
Byl topovaný pouze za 49kč.
Jsem OSVČ, český občan a plátce daní, mám řádně registrovaný a kontrolovaný chov zvířat na krajské veterinární správě.
Požaduji tedy prosím o vysvětlení, vůbec netuším čím bych se mohla provinit ?
Děkuji, s pozdravem Ivana Rüfenachtová
Čivava s PP Nabízíme krásná zdravá, štěňátka s PP v čokoládová barvě. K odběru jsou 2 pejsci Štěňátka jsou již kompletně naočkována a odčervená. Na cestu do nového domova dostanou samozřejmě i výbavičku. V případě vážného zájmu nás kontaktujte prosím pouze telefonicky
Vracení inzerátu do portálu, tak jak byl správně podán
|
Tweet |
Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Čl 5 uvádí: "Provozovatel má právo smazat inzerát pokud je inzerát vložen do nesprávné sekce s ohledem na text inzerátu nebo pokud inzerát budí dojem, že Uživatelem je jiná právnická nebo fyzická osoba. Provozovatel má právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz." Pokud spotřebitel porušil tyto podmínky, je společnost oprávněna jeho inzeráty smazat.
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek.
Pokud služba nebyla po zaplacení smluvené částky řádně zprovozněna, ačkoli stěžovatel splnil dohodnuté podmínky pro poskytnutí služby, jedná se o podstatné porušení smlouvy a stěžovatel má právo od smlouvy odstoupit. V takovém případě podnikatel vrátí úhradu za nevyužitou službu, pokud stěžovatel nemohl využít tuto službu. Nevrátí-li podnikatel stěžovateli úhradu za neposkytnutou službu, bezdůvodně by se obohatil. Kdo získá majetkový prospěch plněním z právního důvodu, který odpadl, musí vydat oč se obohatil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.