Společnost


ENIVA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80365ENIVA - Winter hockey Games 2024

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2025, před 6 dny

Martin Kapitán

Znění stížnosti

Dne 6.10.2024 jsem zakoupil přes Ticketportal dvě vstupenky za 3980,- + 14,- poplatek na zápas ČESKÉ LEGENDY vs. VÝBĚR SVĚTA, který se měl konat 8.12.2024 a však společnost nejdříve mlžila o jiném termínu, který bude upřesněn v prosinci a pak následovalo ticho. Po termínu zápasujsem zjistil, že akce je zrušena a že se společnost snaží dostat do insolovence s krásnou obsáhlou pohádkou, jak je to vše mrzí. Společnost Ticketportal vydala prohlášení, že vzhledem k situaci a postavení společnosti ENIVA nemá zatím vstupné vracet a máme vyčkat na další postup. Takže akce žádná a peníze zpět také ne. Na vstupném se vybralo dost peněz a akce byla včas zrušena, takž peníze ze vstupného byly těžko použity.
Prosím tedy o co nejrychlejší vrácení peněz, částka to není zanedbatelná pro můj měsíční rozpočet.
Děkuji mnohkorát Martin Kapitán


Produkt

dvě vstupenky na zápas ČESKÉ LEGENDY vs. VÝBĚR 8.12.2024


Požadované řešení

Vřelou komunikaci a navrácení peněz se všemi zklamanými fanoušky a ne jen jedno vyjádření a dál nic.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2025 15:56, před 16 hodinami

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky po ujednaném termínu, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud pořadatel nereaguje na emaily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti: ENIVA s.r.o., Trojdílná 419/3, 15000 Praha. Pokud by tak spotřebitel učinil a prodávající doručení zmařil, považovalo by se za doručené dle § 570 Občanského zákoníku.

V případě, že pořadatel nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době, je možné jej vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.