Společnost


AMADEO HOLDING s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80366Špatný rozměr koberce a odmítají jej odvést

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2025, před 6 dny

Andranik Sargsjan

Znění stížnosti

Toto je moje recenze na Google mapách.


Doporučuji se obchodu vyhnout. Dodali špatný rozměr obrovského koberce a pokud trváte na odvozu - vymyslí i přes Vaší maximální kooperaci mnoho důvodů proč to nejde vzít zpět a budou se vymlouvat lehce i hůře proti argumentovatelnými důvody.
Nechcete přeci nakoupit koberec od někoho, kdo neumí měřit a pak se s ním o důsledcích jeho chyb dohadovat!

Objednal jsem koberec o šíří 5m a délce 5,9m. Po vybalení v herně , kterou jsme napůl odklidili a demontovali dveřní křídlo, jsme zjistili že prodejce neumí měřit a uřízl o metr kratší kus. Prodejci jsme napsali dle jejich instrukcí na email.
Požádali o video, jak měříme koberec - posláno.
Volal mi prý jednatel - chtěl vyjednat smírné řešení. Totiž chápejte to tak, že si to pan jednatel představuje tak, že Vám dodá jiný rozměr a Vy si ho necháte. To jsem samozřejmě odmítnul a obeznámil jsem ho s tím, že ten koberec tam tak leží a čím později si ho odvezou, o to budou překlady zřetelnější a navíc, že blokuje používání pokoje. Na to jednatel začal s tím, že na videu se pohybují dva psi - světě div se, když tam nejsou dveře a po koberci chodí moje rozčílená žena a dítě natáčí ono měření - pes ten stres vnímá - psi jinak mají do pokoje zákaz, ale to žena zrovna neřeší, když musí nějak krkolmě měřit a řešit něčí neschopnost další zátěží.

Prodejci jsem nabídl kontrolu koberce na místě. Požadoval jsem jejich silamy zabalení a odvezen - jelikož nemám jak bez dalšího zničení koberec vynést z pokoje, kde je napasován a už vůbec není kde koberec složit na čistém místě aby se mohl znovu narolovat na tubu a zabalit do igelitu. Tubu i igelit jsem schoval.

Ale do kdy tohle chcete trpět u Vás doma? My už to tam nějaký ten den máme, ale věřně trpělivý nebudeme. Pokud prodejce uvedl své neopodstatněnému důvody a odmítá toto odůvodnění ověřit místním ohlédnutím. A odmítá si na své náklady a síly zařídit složení a odvoz velkoformátového koberce. Nechcete tu už znovu nakoupit.


Produkt

Serenade 611 - zelený


Požadované řešení

Vrácení ceny zboží a pokud jsou schopni přijít, zabalit a odvést zboží do sobotního rána 18.1.tak i to.
Nabídl jsem jim zpřístupnění domu. Vzhledem k tomu, že obchod uznal svou chybu, odmítl jiné řešení než, abych akceptoval vadný výrobek a já nejsem schopen bez počkození koberce, nebo své nemovitosti koberec vynést z pokojíku. Nejsem schopen zabalit tento velkoformátové produkt - není kde ho na suchém a čistém místě rozložit a namotat na trubku.
Obchodník se vyjádřil, že výrobek je jistě snečištěn a proto respektují svoje obchodní podmínky. Obchodníkovi jsem opakovaně nabídl, že samozřejmě před zabalení zboží si mohou prohlédnout. Proto jsem stanovil datum mé trpělivost do 17.1. - pak již nechci se dále nechat obchodník vydírat omezováním svých potřeb a komfortu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2025 19:51, před 13 hodinami

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Právo na odstoupení od smlouvy však není absolutní. Dle § 1837 OZ platí, že spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám. Pokud se tedy jednalo o zboží na míru, není možné od smlouvy odstoupit. Spotřebiteli však zůstává zachováno právo zboží reklamovat.

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

V rámci reklamace může spotřebitel primárně žádat odstranění vady. Odstoupení od smlouvy v rámci reklamace může spotřebitel žádat mimo jiné v případě, že prodávající vadu odmítl odstranit.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.