Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:67
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80367Nedodržení jízdného řádu a arogantní výstup k cestujícímu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2025, včera

Jirka Frantík

Znění stížnosti

Pan řidič v autobuse číslo 16 směr Litvínovice mokré ve 13:40 ze zastávky Nádraží. Nedodržoval jízdní řád, přejel zastávku a nezastavil na zastávce Metropol. Dále po mém výstupu z autobusu na zastávce Litvínovice stráňka, vystoupil sám řidič a svým arogantním chováním mi ujasnil, že na jeho autobus se nesmí dívat, dále nebyl schopen řešit situaci v klidu. Poprosil bych o lepší zacházení s cestujícími a dodržení jízdného řádu. Děkuji


Produkt

Bus s číslem 16 ve 13:40 ze zastávky Nádraží dne 16.1.2025


Požadované řešení

Pouze stížnost na řidiče autobusu a přepravní jízdní řád


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2025 22:15, před 4 hodinami

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti týkající se společnosti Dopravní podnik města České Budějovice a.s. lze podávat prostřednictvím:
- tel.: 387 719 123,
- emailu: info@dpmcb.cz anebo
- osobně na pobočce: Novohradská 738/40, České Budějovice.

Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.