Počet nahlášených stížností: | 67 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Pan řidič v autobuse číslo 16 směr Litvínovice mokré ve 13:40 ze zastávky Nádraží. Nedodržoval jízdní řád, přejel zastávku a nezastavil na zastávce Metropol. Dále po mém výstupu z autobusu na zastávce Litvínovice stráňka, vystoupil sám řidič a svým arogantním chováním mi ujasnil, že na jeho autobus se nesmí dívat, dále nebyl schopen řešit situaci v klidu. Poprosil bych o lepší zacházení s cestujícími a dodržení jízdného řádu. Děkuji
Bus s číslem 16 ve 13:40 ze zastávky Nádraží dne 16.1.2025
Pouze stížnost na řidiče autobusu a přepravní jízdní řád
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti týkající se společnosti Dopravní podnik města České Budějovice a.s. lze podávat prostřednictvím:
- tel.: 387 719 123,
- emailu: info@dpmcb.cz anebo
- osobně na pobočce: Novohradská 738/40, České Budějovice.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.