Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#8038Výše plateb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2015, před 9 lety

Dagmar Balcarová

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 9.6.2015 jsem uzavírala novou smlouvu u Vodafonu ,kde jsem přecházela na jiné číslo,ale stále u Vodafonu.
Byl mi nabídnut zvýhodněný tarif Extra 200 s měs.min.plněním 349 kč a dceři Smart 100 za 249 kč.měs.V současní době mi úhrada tel chodí přes 1000 kč.s tím,že je stále aktuální předchozí číslo.
Domluva s operátory není , nadřízená osoba také ne.
Prosím o prozkoumání případu a možné řešení.
Děkuji za odpoved


Produkt

Smart Extra 200 a Smart Extra 100.


Požadované řešení

Úprava plateb


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2015 09:37, před 9 lety

V případě, že spotřebitel nesouhlasí s provedeným vyúčtováním plateb ze strany operátora, může uplatnit reklamaci vyúčtování podle § 64 odst. 7 a 8 zákona o elektronických komunikacích. Doporučujeme však uplatnit reklamaci vyúčtování prokazatelnou formou, tedy písemně prostřednictvím pošty doporučeně s dodejkou anebo alespoň prostřednictvím internetového formuláře, kdy si spotřebitel zkopíruje odesílaný obsah a potvrzení o přijetí, a to z důvodu následné možnosti spotřebitele prokázat, co bylo obsahem reklamace a kdy ji uplatnil.

Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen zveřejnit a též ve smlouvě uvést způsob uplatnění reklamace vyúčtování cen za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit.

Ze zákona vyplývá, že reklamaci je nutné uplatnit bezodkladně, nejpozději však do dvou měsíců ode dne obdržení vyúčtování, nedostává-li spotřebitel vyúčtování, pak ode dne poskytnutí služby, jinak toto právo zaniká. V uvedené lhůtě musí poskytovatel služby reklamaci obdržet.

Operátor je povinen reklamaci vyřídit do jednoho měsíce, je-li nutná součinnost zahraničního provozovatele, pak platí lhůta dvouměsíční. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že operátor uplatněnou reklamaci zamítne, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.10.2015 13:47, před 9 lety

Hezký den, paní Balcarová,

bohužel na základě těchto obecných informací nedokážu zhodnotit, o co se jedná a jestli je možná úprava služeb.

Pokud s Vyúčtováním nesouhlasíte, máte možnost podat reklamaci, a to podle návodu, který najdete na stránce http://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/150,329/a_id/2079/.

Máte-li dotaz k nastavení služeb, můžete nám napsat také do Centra péče přes http://tam.je/formular.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2015 08:52, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2015 13:41, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.