Počet nahlášených stížností: | 72 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 3 |
S rodinou sme si kupili vylet no bohuzel ponukaly 2 stejne nazvy hotelu i fotky byly skoro stejne akurat byly od sebe 300km a kupili sme ten spatny, okamzite sme kontatkovali podopru (do 1 minuty i mene) no storno odmitli udelat, tak sme kontaktovali hotel a tam nam rekli ze storno musi udelat slevomat.cz kvuli uz priznane provizi coz slevomat odmilt s tym ze jsou to nadstandartny slubzy (proste hieny) ani po opakovanych vyzvach nas selovamt.cz nevyslisel a nebyl schopny strono udelat, vsechnu komunikaci jsem si dukladne nahraval je s ni poznat ze proste je rozdil kdyz neco nemuzete nebo skutecne nechcete udelat, coz je zachyceno i v nahravkach kde pani rekla ze je to interni predpis aby nevychadzali vstric lidem. Vyvarujte se nakupu na tehle strance, ja jsem nakupoval neco u nich naposled.
storno voucheru
|
Tweet |
Obecně platí, že při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
Právo na odstoupení od smlouvy však není absolutní. V § 1837 OZ jsou stanoveny výjimky, kdy odstoupení od smlouvy ze zákona není možné. Dle písm. j) tohoto ustanovení spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o ubytování, přepravě zboží, nájmu dopravního prostředku, stravování nebo využití volného času, pokud má být podle smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období.
Odstoupení od smlouvy by tak bylo možné pouze nad rámec zákona dohodou stran.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.