Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Nevím, proč pražské či hlavně berounský Kaufland přímo diskriminuje české a hlavně malé pivovary. V berounskem Kauflandu vedou pivo Baronka z pivovaru Žatec. Za cenu 8.90 bez akce si asi našel své zákazníky včetně nás. Bohužel stále vyprodaná a při dotazu, proč ji nemají mi odpověděl personál,že objednávají pouze basu. Že víc jim nedodaji, záznam, čili rezervaci nemůžou dělat.
Dokonce v regalu, za vyprodanými lahvemi jsou láhve Stella... Takže to mi dává pocit, že malý pivovar z nařízení smějí objednat jen po málu a nadnárodní koncern můžou mít daleko víc i do zásoby.
Nejde jen o tuto jednu náhodnou věc, před časem měli v letáku i nabídku dalšího malého pivovaru, opět prý v Berouně jej neberou (šlo o Herolda, ale to už je nějaký rok zpět).
Protože mám srovnání i s jinými Kauflandy po republice, nechápu, proč můj nejbližší Kaufland neumí mít v nabídce více sortimentu z regionálních pivovarů, když třeba v Jihlavě a podobně mají daleko lepší zastoupení menších pivovarů.
Buď špatný vedoucí, potažmo nákupčí, co nemají přehled a neumí reagovat na potřeby zákazníků. Nechci ani domýšlet, že jde o cílenou diskriminaci českých a malých pivovarů v neprospěch nadnárodních pivovarnickych koncernů.
Řešení si snad můžu jen přát.... Aby opravdu Kaufland byl pro nás, reagoval na naše podněty a nevnucoval nepřímo prodej toho, co nechceme.
|
Tweet |
Zákon prodejcům neukládá, aby všechny druhy produktů dané kategorie byly k dispozici po celou jejich otevírací dobu. Může dojít k vyprodání zásob a pokud obchodník dostupnost takového zboží nijak negarantuje, nedošlo v takovém případě k zákonnému pochybení.
Zásobování je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků. Spotřebitel může tuto stížnost adresovat přímo společnosti jako podnět ke zlepšení zákaznických služeb.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.