Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1400
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:42
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 314 stížnostech.

#80413Nezabalene

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2025, před 3 měsíci

Patrik Hricik

Znění stížnosti

Objednavka v alzaboxe bola pohodena po celej chranke ako keby ste hadzali almuznu na ulici žebrakovi!!
Objednavka ***- 5x deodorantov hodenych po celej schranke bez nejakej ochrany. Ziadny obal, krabica, taska!
Za ten vyrobok som zaplatil!, nebol lacnejsi aby ste ho len tak hodili bez toho, aby ste zabranili poskodeniu.
Jeden vyrobok je polamany, ostatne nebudem zbytocne otvarat, len aby som skontroloval, ci su polamane alebo nie, kvoli vasej chamtivosti!!
Vyrobok je citlivy na polamanie. Ziadam o vratenie penazi!


Produkt

Nezabalene!


Požadované řešení

Vratit peniaze. Urcite u vas uz nenakupim a ani nebudem nikomu odporucat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2025 12:14, před 3 měsíci

Vhodné zabalení zboží určeného k přepravě má zajistit prodávající. Není-li dopravcem stanoveno jinak, má prodávající povinnost zboží zabalit podle zvyklostí s ohledem na jeho povahu. Prodávající tak odpovídá za stav zakoupeného zboží až do okamžiku převzetí kupujícím. Pokud by tedy došlo k poškození zboží způsobené přepravcem, jde na vrub prodejce. Spotřebitel následně může zboží reklamovat klasicky v e-shopu, kde jej zakoupil, nebo od smlouvy do 14 dnů odstoupit.

O poškození zásilky by spotřebitel měl informovat jak prodávajícího, tak přepravní společnost. Prodávají v každém případě musí prokázat, že zboží bylo doručeno bez vad. Spotřebitelům doporučujeme dokumentovat rozbalování balíků, aby se vyhnuli případným potížím s reklamací.

Více informací ohledně poškození zboží během přepravy nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-9163/co-muzete-delat-se-zbozim-poskozenym-pri-preprave.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.3.2025 15:19, před měsícem

Dobrý den, děkuji za vyjádření.Tato situace byla vyřízena formou vrácení platby zákazníkovi.Prosím o uzavření této stížnosti, S pozdravem Adéla, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2025 10:38, před měsícem

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl výše uvedené potvrdit a stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.