Počet nahlášených stížností: | 1378 |
Z toho za letošní rok: | 20 |
Stále v řešení: | 47 |
Objednavka v alzaboxe bola pohodena po celej chranke ako keby ste hadzali almuznu na ulici žebrakovi!!
Objednavka ***- 5x deodorantov hodenych po celej schranke bez nejakej ochrany. Ziadny obal, krabica, taska!
Za ten vyrobok som zaplatil!, nebol lacnejsi aby ste ho len tak hodili bez toho, aby ste zabranili poskodeniu.
Jeden vyrobok je polamany, ostatne nebudem zbytocne otvarat, len aby som skontroloval, ci su polamane alebo nie, kvoli vasej chamtivosti!!
Vyrobok je citlivy na polamanie. Ziadam o vratenie penazi!
Nezabalene!
Vratit peniaze. Urcite u vas uz nenakupim a ani nebudem nikomu odporucat
|
Tweet |
Vhodné zabalení zboží určeného k přepravě má zajistit prodávající. Není-li dopravcem stanoveno jinak, má prodávající povinnost zboží zabalit podle zvyklostí s ohledem na jeho povahu. Prodávající tak odpovídá za stav zakoupeného zboží až do okamžiku převzetí kupujícím. Pokud by tedy došlo k poškození zboží způsobené přepravcem, jde na vrub prodejce. Spotřebitel následně může zboží reklamovat klasicky v e-shopu, kde jej zakoupil, nebo od smlouvy do 14 dnů odstoupit.
O poškození zásilky by spotřebitel měl informovat jak prodávajícího, tak přepravní společnost. Prodávají v každém případě musí prokázat, že zboží bylo doručeno bez vad. Spotřebitelům doporučujeme dokumentovat rozbalování balíků, aby se vyhnuli případným potížím s reklamací.
Více informací ohledně poškození zboží během přepravy nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-9163/co-muzete-delat-se-zbozim-poskozenym-pri-preprave.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.