Počet nahlášených stížností: | 926 |
Z toho za letošní rok: | 12 |
Stále v řešení: | 24 |
Firma záda zaplacení dvou zásilek které jsem neprevzala, vyhrožováním meily,jsem nakonec zaplatila 16.12.24 že sveho účtu požadovanou částku 658.k.Pirad tvrdí, že jsem nezaplatila,od loňského roku jsem jim poslala
11meilu,odeslala focení o platbě z účtu v prosinci poslali další zásilku, kterou jsem jim vrátila doporučene, opet jsem fotila a poslala, nic prý nedostali, dnes mi prisel dopis od najake vymáhání služby z Polska, ale uz na cenu1458k. Prosím o radu jak to mam řešit, děkuji Stoklaskova
Collagen v prasku
Bojím se i když jim to zaplatím i když u nich žádné pohledávky nemám, ze to stejně budou vymáhat znovu a znovu
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost Stander Sp. z.o.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na adrese P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00 a upozornit společnost na to, že spotřebitel již za zboží zaplatil a že si nic dalšího neobjednal, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit.
O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.
I přesto však spotřebiteli doporučujeme, aby možný závazek taktéž preventivně vypověděl společně s žádostí o vymazání osobních údajů o spotřebiteli, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami, a to ideálně doporučeným dopisem s dodejkou na adresu uvedenou výše. V případě sporu bude mít spotřebitel v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Výpověď smlouvy, resp. odstoupení od smlouvy neznamená uznání jakéhokoliv závazku vůči společnosti.
K výmazu osobních údajů:
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí po zaslané žádosti spotřebitelem o výmaz těchto údajů, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Spotřebitelka nás informovala o tom, že společnosti zaslala potvrzení o zaplacení svého závazku, avšak společnost po ní nadále požaduje zaplacení.
Vyjádření dTestu:
Nadále si stojíme za svým původním vyjádřením. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby nás mohla informovat o dalším vývoji.
Dobrý den
Od společnosti mi přišlo asi toto
Výpis zaplacení kolagenu
Mám se spojit se společností Standler a mám si vyjasnit vrácení zásilek. Jestli to byl jejich poslední meil, tak žádné zásilky od nich vrátit nechci, zase by chtěli zaplatit, hlavneat to znamená, že už od nich bude klid, doufam,ze ano.Vasi zásluhou už třeba nebudou nic vymáhat.Moc vám dekuji za pomoc Stoklaskova
Byli jsme nově informováni jinými spotřebiteli, že P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00, který uvádíme v našem vyjádření jako možnou kontaktní adresu společnosti, již není funkční a případné zásilky zaslané na tuto adresu se odesílatelům vrací jako nedoručené. Spotřebitelé však také uvedli, že společnost na aktuálních fakturách uvádí adresu společnosti Stander World s.r.o., Sokolská třída 1263/24, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava a P.O.BOX 53, 120 00 Praha 2. Dle informací od jiného spotřebitele je pak možné společnost kontaktovat skrze datovou schránku zm2wahe.
Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitelce, aby nás mohla informovat o dalším vývoji, případně aby mohla stížnosti uzavřít.
Dobrý den,od 24.1.25 se od nich nikdo neozval, tak ja doufám, že pochopili, že vymáhani je neoprávněne,aby mi po zaplacení vrátili zasilky, jsem je kontaktovala, chtěli by to urcite zaplatit znovu. Moc vám děkuji za pomoc s pozdravem Stoklaskova