Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:534
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:67
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#80418Neustálé problémy

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2025, včera

Natálie Maťaťová

Znění stížnosti

Pokaždé, co objednávám přes Zásilkovnu tak problém. Jednou dá kurýr můj balíček úplně jiné osobě na jinou adresu muži, který se představil jako můj manžel! Kurýr nemohl obdržet ani heslo a nemohl si ověřit ani OP - vrchol!! Podaná reklamace a stížnost!! Následně po několika telefonátech na infolinku kurýr od muže balíček odveze zpět na depo a čekání dalších několik dní!! Byla zaplacená doprava do DOMU, kurýr ji dal jiné osobě místo do Dolní do Horní a bez ověření, kódu ani OP a nyní po reklamaci a následné odebrání balíčku cizí osobě míří zpět na depo a pak na VÝDEJNÍ MÍSTO!!?? Měla jsem zaplacenou dopravu až domů - samozřejmě že je to za vyšší poplatek, kurýr což je nepřípustné dá balík mně neznámé cizí osobě na druhém konci obce a ještě si pro ni musím jet??!!! Navíc jsem opět na balíček čekala nejméně 3 dny, než to na depu zkontrolují ATD!!. HUMUS!!
Neustálé zpoždění balíčku - NA TEN SLOGAN ŽE VĚTŠINU BALÍČKŮ DORUČÍ DO 24H zapomeňte!! Nikdy se mi to nestalo - NIKDY!! Věcně balík visí třeba 2 dny na blbém depu! V pátek ráno podaná zásilka na depo ve Varšavě a nehýbe se!! Dle slov operátora přijde ve středu nebo ve čtvrtek! To je pořád tohle. Operátor s ničím poradí - neví


Požadované řešení

Žádné neuděláte :)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2025 17:26, před 14 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.